moet dataroaming aan om sms te versturen in buitenland?? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan vanuit duitsland momenteel geen sms versturen, Ik krijg bericht dat dataroaming uitstaat. Dat lopt, maar dat hoeft toch ook niet aan bij sms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
moet dataroaming aan om sms te versturen in buitenland??
Ik kan vanuit duitsland momenteel geen sms versturen,
Ik krijg bericht dat dataroaming uitstaat. Dat lopt, maar dat hoeft toch ook niet aan bij sms versturen uit het buitenland? Ik heb dat voorheen in ieder geval nooit gedaan. Kan er ook een andere reden zijn? telefoneren gaat wel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat je geen MMS probeert te versturen? Het verschil is namelijk maar klein.
Lukt het bijvoorbeeld nog steeds niet als je bij Instellingen-Berichten MMS uitschakelt? |
|
||||
|
||||
Vorige maand was ik in Keulen, dataroaming was uit maar sms sturen ging prima. Ik heb trouwens t-mobile.
Edit: bij mijn instellingen staat inderdaad MMS uit! Dus zoals Karnemelk schrijft zou het ook bij jou moeten werken. Laatst gewijzigd door remundo7000; 31-12-09 om 12:21. |
|
|||
|
|||
Bedankt Karnemeld en Remundo: ik heb inderdaad de mms uitgezet en het ging weer!
wilfried |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS/MMS aan jezelf versturen | forum.bericht | iPhone algemeen | 4 | 23-10-09 16:35 |
Dataroaming T-Mobile, buitenland | MichaelJ | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 08-09-09 12:24 |
goedkope internationale sms versturen in buitenland | chinta | Jailbreak apps en thema's | 3 | 22-11-08 18:53 |
Vodafone Blox in het buitenland (dataroaming) | m190677s | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 31-03-08 13:39 |
|
|