//

Applicatie voor begrenzing gebruik buitenland?

Applicatie voor begrenzing gebruik buitenland? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben sinds kort de eigenaar van de "Ierse Vodafone sim". Hij zit op mijn 3G die ik alleen gebruik voor email/internet gebruik. Is er een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-10, 10:06
Frenzie Frenzie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard Applicatie voor begrenzing gebruik buitenland?

Ben sinds kort de eigenaar van de "Ierse Vodafone sim". Hij zit op mijn 3G die ik alleen gebruik voor email/internet gebruik.

Is er een mogelijkheid/applicatie waarbij overschrijding van de 50 MB/dag wordt voorkomen (of ik op zijn minst een waarschuwing krijg) zonder dat ik de teller elke dag op nul hoef te zetten? Liefst zag ik dat ik daarbij de Ierse tijden ergens kan instellen zonder dat de zichtbare tijd op de Iphone verandert.

Iemand die me kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone gebruik als ipod in buitenland played Odido (T-Mobile) 9 24-06-10 16:16
TomTom gebruik in het Buitenland keesdr Internet in buitenland (roaming) 13 27-04-10 21:28
België: Begrenzing voor surfen met gsm in buitenland Scooter Overige providers België 0 01-03-10 21:09
Let op bij gebruik van RaboMobiel in het buitenland RaboMobiel ervaring Overige providers Nederland 0 11-09-09 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.