Applicatie voor begrenzing gebruik buitenland? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben sinds kort de eigenaar van de "Ierse Vodafone sim". Hij zit op mijn 3G die ik alleen gebruik voor email/internet gebruik. Is er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicatie voor begrenzing gebruik buitenland?
Ben sinds kort de eigenaar van de "Ierse Vodafone sim". Hij zit op mijn 3G die ik alleen gebruik voor email/internet gebruik.
Is er een mogelijkheid/applicatie waarbij overschrijding van de 50 MB/dag wordt voorkomen (of ik op zijn minst een waarschuwing krijg) zonder dat ik de teller elke dag op nul hoef te zetten? Liefst zag ik dat ik daarbij de Ierse tijden ergens kan instellen zonder dat de zichtbare tijd op de Iphone verandert. Iemand die me kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gebruik als ipod in buitenland | played | Odido (T-Mobile) | 9 | 24-06-10 17:16 |
TomTom gebruik in het Buitenland | keesdr | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 27-04-10 22:28 |
België: Begrenzing voor surfen met gsm in buitenland | Scooter | Overige providers België | 0 | 01-03-10 22:09 |
Let op bij gebruik van RaboMobiel in het buitenland | RaboMobiel ervaring | Overige providers Nederland | 0 | 11-09-09 16:54 |
|
|