//

wifi via macbook naar iphone 4

wifi via macbook naar iphone 4 discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit nu in eht buitenland en kan met mijn macbookpro SL op mijn balkon een gratis wifi signaal opvangen. Is het mogelijk om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-05-11, 16:01
choke choke is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard Wi-Fi via macbook naar iphone 4

Hoi,

Ik zit nu in eht buitenland en kan met mijn macbookpro SL op mijn balkon een gratis Wi-Fi signaal opvangen. Is het mogelijk om dit signaal via Wi-Fi door te zetten naar mijn iphone / ipad? Zodoende kan ik namelijk ook binnen op internet (zolang mijn macbook pro op het balkon aan staat.

Ik heb al lopen vogelen met een netwerk aanmaken. Maar dan verbreekt ie weer de verbinding met het Wi-Fi netwerk. Ook internetdelen heb ik geprobeerd, maar ik kom daar niet helemaal uit, omdat als ik aanvink dat ik via "airport" wilt delen ik vervolgens geen optie eronder zie "voor computer die gebruik maken van" "airport"

iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-05-11, 14:30
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Voor zover mij bekend kan je met je mac alleen maar delen als je zelf bedraad bent aangesloten. Dan kan je vervolgens via airport delen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone/macbook krijgt geen Wi-Fi verbinding boy83 Wi-Fi 4 31-12-10 18:57
Mac OS X: iTunes macbook pro en destkop syncen via Wi-Fi? Tunix iTunes 1 08-09-10 17:34
Muziek: Muziek van iPhone naar MacBook imagine Muziek, foto & video 2 15-06-10 23:22
Macbook - internet naar - Iphone 3G meef Wi-Fi 3 25-11-09 01:22
syncin van iPhone naar macbook lesouvage iTunes 4 16-01-08 10:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.