Accu loopt snel leeg in het buiten land discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat probleem van geen sms kunnen verwijderen, herken ik ook. iPhone was af en toe zeer heet. Alles was uitgeschakeld, maar als ik telefoon weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat probleem van geen sms kunnen verwijderen, herken ik ook. iPhone was af en toe zeer heet. Alles was uitgeschakeld, maar als ik telefoon weer opstartte, kreeg ik wel steeds een melding dat hij geen internet kon vinden. Ergens is er iets dat zoekt naar internet. Zodra je weer over de grens ben in Nederland is het over.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
het is niet alleen met iphone
Hoi,.
Ik heb nu de samsung gallaxy s2 En was op zoek na identiek probleem. Nu kom ik hier terecht. Ook met mijn mobiel zelfde problemen. Dit is buiten dat ook mijn eerste en laatste Android, ik had een iphone sg3. Alleen die is altijd binnen de grens gebleven.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
Accu ineens snel leeg | speedieiphone | iPhone algemeen | 10 | 05-01-11 16:50 |
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! | Sebastiaan | iPhone algemeen | 52 | 01-01-11 00:22 |
accu best snel leeg | iDavid | iPhone algemeen | 5 | 20-08-10 15:12 |
Accu snel leeg? | iFooon | Archief | 2 | 27-07-09 21:52 |
|
|