//

Hoe toegang tot t-mobile hotspots?

Hoe toegang tot t-mobile hotspots? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds gisteravond de nieuwe iPhone 3G. Ik ben nu binnen bereik van een KPN/T-Mobile hotspot, maar ik word gepresenteerd met een login pagina. Weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-08, 11:09
joyo joyo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard Hoe toegang tot t-mobile hotspots?

Heb sinds gisteravond de nieuwe iPhone 3G. Ik ben nu binnen bereik van een KPN/T-Mobile hotspot, maar ik word gepresenteerd met een login pagina. Weet iemand hoe je toegang krijgt met de nieuwe iPhone, aangezien het abbo incl. hotspots zou zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-08, 11:12
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Kun je dat niet vinden in de bijgevoegde info van T-mobile?
  #3  
Oud 11-07-08, 11:35
joyo joyo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

"U stuurt een sms-bericht met de tekst 'HOTSPOT' naar nummer 9434, vervolgens ontvangt u de inloggegevens."

"Ja, dat is gratis."
  #4  
Oud 11-07-08, 16:42
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joyo Bekijk bericht
"U stuurt een sms-bericht met de tekst 'HOTSPOT' naar nummer 9434, vervolgens ontvangt u de inloggegevens."

"Ja, dat is gratis."
is dat echt wel gratis? Je krijgt namelijk een verhaal met kosten en op de site van T-Mobile zie ik nergens iets staan over Hotspots.
  #5  
Oud 11-07-08, 16:47
joyo joyo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Als je een iPhone 3G abbo hebt is 't inclusief onbeperkt gebruik van de T-Mobile hotspots. KPN hotspots vallen hier kennelijk trouwens niet onder, ook al kan je 't-mobile' kiezen tijdens inloggen.
  #6  
Oud 11-07-08, 20:02
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joyo Bekijk bericht
Als je een iPhone 3G abbo hebt is 't inclusief onbeperkt gebruik van de T-Mobile hotspots..
Enig idee waar ik dat kan vinden op de T-Mobile site?
  #7  
Oud 11-07-08, 22:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Enig idee waar ik dat kan vinden op de T-Mobile site?
Staat in het pdf-je met 'Meer informatie en voorwaarden'.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #8  
Oud 12-07-08, 01:05
NickV1 NickV1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joyo Bekijk bericht
Als je een iPhone 3G abbo hebt is 't inclusief onbeperkt gebruik van de T-Mobile hotspots. KPN hotspots vallen hier kennelijk trouwens niet onder, ook al kan je 't-mobile' kiezen tijdens inloggen.
Heb ergens op de site van T-mobile gelezen dat die van KPN hier wel onder vallen, met uitzondering van de KPN hotspot op schiphol.

Kan het zo snel even niet terug vinden..

Volgens de site van T-mobile kan je als hotspot ''abbonee'' inloggen met je normale gebruikersnaam + wachtwoord van mijn T-mobile..

HotSpots van KPN
Als T-Mobile Abonnee kun je, zonder extra kosten, gebruikmaken van HotSpots van KPN. Met uitzondering van de KPN HotSpot op Luchthaven Schiphol.http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/h.../hotspots.aspx helemaal onderaan staat het...

Laatst gewijzigd door NickV1; 12-07-08 om 01:09. Reden: gevonden..
  #9  
Oud 12-07-08, 01:56
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Staat in het pdf-je met 'Meer informatie en voorwaarden'.
Bedankt, elke keer dat ik die pagina opvroeg kreeg ik een foutmelding.
  #10  
Oud 12-07-08, 02:00
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joyo Bekijk bericht
"U stuurt een sms-bericht met de tekst 'HOTSPOT' naar nummer 9434, vervolgens ontvangt u de inloggegevens."
"Ja, dat is gratis."
Ik vraag me af of dat wel de goede procedure is en ik vrees dat je er dan juist voor moet betalen. Zie bericht verderop:

"
Volgens de site van T-mobile kan je als hotspot ''abbonee'' inloggen met je normale gebruikersnaam + wachtwoord van mijn T-mobile..

HotSpots van KPN
Als T-Mobile Abonnee kun je, zonder extra kosten, gebruikmaken van HotSpots van KPN. Met uitzondering van de KPN HotSpot op Luchthaven Schiphol.http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/h.../hotspots.aspx helemaal onderaan staat het...
"
  #11  
Oud 13-07-08, 17:42
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

wel stom dat je steeds handmatig moet inloggen en dat hij niet aan je nummer kan zien dat jij op die hotspot mag. scheelt weer een hoop tikwerk aangezien je iphone deze gegevens niet kan onthouden.
  #12  
Oud 14-07-08, 18:07
joyo joyo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Ik vraag me af of dat wel de goede procedure is en ik vrees dat je er dan juist voor moet betalen. Zie bericht verderop:

"
Volgens de site van T-mobile kan je als hotspot ''abbonee'' inloggen met je normale gebruikersnaam + wachtwoord van mijn T-mobile..

HotSpots van KPN
Als T-Mobile Abonnee kun je, zonder extra kosten, gebruikmaken van HotSpots van KPN. Met uitzondering van de KPN HotSpot op Luchthaven Schiphol.http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/h.../hotspots.aspx helemaal onderaan staat het...
"
De info mbt smsen naar 9434 komt van de helpdesk. Naar mijn weten is de informatie correct. En KPN Hotspots zijn NIET inbegrepen voor de iPhone. Ik ben nu bij een KPN hotspot en ik kan ook niet inloggen met m'n t-mobile gegevens. Zowel de 'mijn t-mobile' als de gegevens verkregen per sms werken niet.
  #13  
Oud 14-07-08, 19:49
NickV1 NickV1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joyo Bekijk bericht
De info mbt smsen naar 9434 komt van de helpdesk. Naar mijn weten is de informatie correct. En KPN Hotspots zijn NIET inbegrepen voor de iPhone. Ik ben nu bij een KPN hotspot en ik kan ook niet inloggen met m'n t-mobile gegevens. Zowel de 'mijn t-mobile' als de gegevens verkregen per sms werken niet.

Waarom staat dan op de site van T-mobile (zie de link) dat KPN hotspots WEL zijn inbegrepen?
  #14  
Oud 20-07-08, 18:18
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joyo Bekijk bericht
De info mbt smsen naar 9434 komt van de helpdesk. Naar mijn weten is de informatie correct. En KPN Hotspots zijn NIET inbegrepen voor de iPhone. Ik ben nu bij een KPN hotspot en ik kan ook niet inloggen met m'n t-mobile gegevens. Zowel de 'mijn t-mobile' als de gegevens verkregen per sms werken niet.
Ik was vanmiddag bij een La Place met KPN Wi-Fi en kon ook geen contact maken.

Dus in tegenspraak met wat https://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/.../hotspots.aspx waar onderaan staat:

"HotSpots van KPN
Als T-Mobile Abonnee kun je, zonder extra kosten, gebruikmaken van HotSpots van KPN. Met uitzondering van de KPN HotSpot op Luchthaven Schiphol."

Ik heb TM een mailtje gestuurd. Ben benieuwd.

Aanvulling:
Mail gekregen dat het probleem is opgelost en dat inloggen op een KPN Hotspot probleemloos moet gaan. Bleek (bij een andere) te werken.

Laatst gewijzigd door forum.bericht; 13-08-08 om 01:13. Reden: Update
  #15  
Oud 12-08-08, 23:14
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brimme Bekijk bericht
wel stom dat je steeds handmatig moet inloggen en dat hij niet aan je nummer kan zien dat jij op die hotspot mag. scheelt weer een hoop tikwerk aangezien je iphone deze gegevens niet kan onthouden.
Kwam vandaag een App tegen die dat wel kan met Eircom, die bewaard je inlog gegevens wanneer je bij een Eircom hotspot bent kan je via dat programma inloggen. Zou dit dus ook mogelijk moeten zijn voor TMO
  #16  
Oud 30-03-09, 21:58
Serena Serena is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 106
Standaard

Kan ik met deze gegevens dan ook via mijn laptop inloggen op die hotspots?
  #17  
Oud 15-09-09, 10:59
brulkjaer brulkjaer is offline
• iOS 3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Jazeker dat werkt prima.
  #18  
Oud 07-03-10, 09:11
riadejager riadejager is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard Hotspot

net 3 dagen een Iphone 3GS.
Ik wil internetten. Via sms hotspot inloggegevens aangevraagd, netjes ontvangen.
Dan volgens de handleiding op dit forum via safari naar nu.nl maar ik krijg geen scherm dat ik moet inloggen. Internet werkt wel! Ben nu bang dat het niet gratis binnen mijn abonnement. Weet iemand hoe het kan dat je niet hoeft in te loggen?
Reageren

Labels
hotspots



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
toegang hotspots lukt niet meer brulkjaer iPhone algemeen 1 21-10-09 13:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:24.