//

Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable

Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Drie weken terug overgestapt van een T-Mobile Flex naar een iPhone abo. Kwam er na een paar dagen achter dat als je mijn voicemail aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-08, 15:48
oscar oscar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Unhappy Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable

Drie weken terug overgestapt van een T-Mobile Flex naar een iPhone abo. Kwam er na een paar dagen achter dat als je mijn voicemail aan de lijn had er een flink aantal dingen mis gingen... er kwam een vreemd keuzemenu. Helpdesk gebeld (heerlijk die zakelijke abos, je hoeft echt nooooit te wachten bij TM) en voicemail werd gereset. Dit hielp een beetje, nu kreeg men weer een normale boodschap, maar mijn Visual Voicemail gaf een error: Voicemail Unavailable - Unable to initiate connection.

Uiteraard weer de helpdesk gebeld, die hebben er een 'case' van gemaakt en uiteindelijk is de case naar TM Duitsland gegaan. Die handelen namelijk alles af omtrent het Visual Voicemail systeem. Vorige week smsje ontvangen dat alles zou moeten werken (doen ze goed bij TM), maar nee. Weer opnieuw een case en vandaag weer een smsje. En wat denk je - Visual Voicemail geeft nog steeds dezelfde foutmelding.

Heb geen zin om telkens 1233 te bellen, want ik weet sinds deze week dat dat ineens niet meer gratis is (belachelijk trouwens, maar ja Visual Voicemail zou gewoon moeten werken).

Straks maar weer eens de helpdesk van TM bellen, maar zijn er meerdere gebruikers met dit probleem? En zo ja, hoe loste TM dit uiteindelijk op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-08, 16:29
oscar oscar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Smile Visual voicemail problemen opgelost

Et voila! Een oplossing!

Afgelopen dagen weer aan de lijn gehangen met T-Mobile en we wisten allebei geen oplossing meer. Helaas... Toevallig had ik voor totaal iets anders een duo-sim nodig, die ik zojuist in de post kreeg. Na activeren van deze sim, je raadt het nooit, werkt Visual Voicemail als een zonnetje!

Dus: Visual Voicemail problemen na overstap of vernieuwen van je abonnement... vraag een nieuwe sim!
  #3  
Oud 04-09-08, 21:53
BrenCis BrenCis is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

Wel ik heb de oplossing zonder een nieuwe sim aan te vragen.
Bij mij belde de Iphone ook naar voicemail.
Ik heb een I150 van T-mobile.
Ik zette mijn voicemail uit op de site van T-mobile
Toen kon ik wel in mijn Voicemail komen en moest via mijn Iphone een bericht opnemen ( dat gene wat de beller hoort)
Daarna zette ik mijn voicemail weer aan via de site en bij de eerste test weigerde ik de call en vervolgens nam mijn Voicemail het over. Enkele seconden later had ik bericht in mijn Visual Voicemail box.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 21:05
Visual Voicemail werkt niet meer wollie1979 Odido (T-Mobile) 17 11-09-10 12:45
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
(Visual) Voicemail niet beschikbaar hdevries Odido (T-Mobile) 1 12-10-09 21:34
Visual Voicemail is niet in te stellen. Geqxon iPhone algemeen 9 14-07-09 15:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.