//

Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract?

Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben benieuwd hoeveel mensen die een 2 jarig abonnement hebben bij T-Mobile overstappen naar een andere provider zodra het abonnement afloopt. Ik denk 90% ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ik ga mijn contract ontbinden zodra mijn abonnement afloopt

Ja 36 34,95%
Nee 18 17,48%
Als ik een nieuwe iPhone krijg niet 31 30,10%
Ik weet het nog niet zeker 18 17,48%
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-09, 23:21
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract?

Ik ben benieuwd hoeveel mensen die een 2 jarig abonnement hebben bij T-Mobile overstappen naar een andere provider zodra het abonnement afloopt. Ik denk 90% van de mensen.

In ieder geval zodra ik de kans krijg ben ik weg bij T-Mobile.

Hoe denken jullie daar over?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-09, 23:23
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ik laat deze topic even open maar zodra dit gaat uitlopen in een anti T-Mobile topic gaat deze direct op slot! En nee, ik heb geen aandelen bij T-Mobile
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 16-11-09, 23:37
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Er zijn wel een aantal punten waar ik me aan "erger" bij T-Mobile, maar ik lees ook veel "gezeik" bij andere providers. Ik denk dat het er helemaal vanaf gaat hangen wat T-Mobile me kan bieden tegen de tijd dat mijn contract verlopen is. Als ze me, net als vorige keer, voor € 1,- een iPhone bieden dan denk ik dat ik wel gewoon weer verleng. De enige andere provider waar ik wel enig vertrouwen in heb -en- goede ervaringen in het verleden is KPN, maar ik schijt en walg echt op die regelrecht debiele reclame-campagne van ze met het eeuwige "Welkom bij de Hi-Society" en bijbehorende bling-bling mentaliteit. Ik vind dat KPN zich teveel op puisterige pubers richt met hun marketing, dus als ze niet iets veel leukers kunnen bieden dan T-Mobile blijf ik waarschijnlijk gewoon lekker waar ik nu ben; T-Mobile dus.
  #4  
Oud 17-11-09, 12:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik hoop dat dit geen klaagdraadje gaat worden maar dat mensen gewoon objectief zijn.
Ik denk dat als er een goed verleng voorstel komt met de volgende generatie iPhone komt, ik gewoon weer 2 jaar bij teken.
  #5  
Oud 17-11-09, 13:55
justin2108 justin2108 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Same Here

wanneer Apple komt met een geweldige nieuwe Iphone en T-mobile heeft hem
dan is er een grote kans op dat ik bij T-mobile blijf.

Wat ik ook heb ondervonden is dat VodaPhone de laatste tijd heel erg slecht geworden is ?
heel raar want T-mobile is weer beter geworden op sommige plekken ? ( ga zo door T-mobile ) maar de 3G verbinding is nog niet gekomen op plekken waar
ik het heel graag zou willen.

maar ja ik zie het wel. mischien ga ik het heel goedkoop doen en mijn 3G ga gebruiken met een sim-only abbo bij VodaPhone.

zo heel erg ontevreden ben ik niet meer met T-mobile.
blijkbaar heeft het geklaag toch geholpen
  #6  
Oud 17-11-09, 14:09
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Heb zelf al vele jaren t-mobile, met meerdere abo's, daarvan zijn er 2 iPhone, 1x 3G en 1x 3GS. Heb zelf zowel met mijn 3G als 3GS weinig tot geen problemen ondervonden. En ook ik heb geen t-mobile aandelen.

Maar de vraag is of ik na het 2-jarig abonnement over zou stappen naar een andere provider. Nee, denk het niet, omdat ik ervan uitga dat t-mobile volgend jaar nog steeds als enige de iPhone mag verkopen, want ik verwacht dat er in juni weer een nieuwe iPhone uit zal komen. Tenzij toch andere providers de (nieuwste) iPhone mogen aanbeiden dan zal ik gaan kijken om welke provider het gaat en de kosten vergelijken. Maar dan zouden het zulke grote verschillen moeten zijn voordat ik overstap naar een andere provider, want elke provider heeft problemen!!
  #7  
Oud 17-11-09, 15:58
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Zit prima bij t-mobile. Kan overal bellen waar ik kom. Bij een verlenging blijven we gewoon bij de t-mobile boys and girls.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #8  
Oud 19-11-09, 00:16
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Zit er al jaren en zal dat ook jaren blijven , elke provider is onredelijk op zijn of haar manier dus waarom zou ik overstappen ......
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #9  
Oud 19-11-09, 15:56
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

alles toppie behalve het bereik kan nog beter maar wacht rustig af
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #10  
Oud 19-11-09, 19:40
theodoor10 theodoor10 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 13
Standaard

Heb denk ik al sinds 6 jaar ab bij t-mobile en nooit problemen gehad,verschillende telefoons,en qua service ook niet te klagen als me foon kapot was of zo prima service gekregen,nu een iphone 3G en heb ook overal goede ontvangst zelfs 3G
  #11  
Oud 20-11-09, 11:24
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Keuze gemaakt op; "Als ik een nieuwe iPhone krijg niet", want ga ervan uit dat
t-mobile volgend jaar nog steeds als enige de iPhone mag verkopen en dat volgend jaar juni de nieuwste uit zal komen.
  #12  
Oud 22-11-09, 14:07
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Zelfs al krijg ik de keuze om een nieuwe iPhone te krijgen doe ik het toch niet. Ik kan niet optimaal gebruik maken van mijn internet op de iPhone. Eigenlijk werkt het alleen goed als ik ergens ben waar er Wi-Fi is.
Dus na mijn contractperiode stap ik over naar een provider waar ik wel bijna overal 3G bereik heb.
  #13  
Oud 22-11-09, 14:35
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theodoor10 Bekijk bericht
Heb denk ik al sinds 6 jaar ab bij t-mobile en nooit problemen gehad,verschillende telefoons,en qua service ook niet te klagen als me foon kapot was of zo prima service gekregen,nu een iphone 3G en heb ook overal goede ontvangst zelfs 3G
Sluit ik me volledig bij aan..
  #14  
Oud 22-11-09, 17:25
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Ik ben al bij T-Mobile voordat het T-Mobile was....
En zie geen echte reden om over te stappen na einde contractperiode, natuurlijk heb ik soms mijn ergernissen maar het is bij elke provider wel wat.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne

Laatst gewijzigd door WDS001; 22-11-09 om 17:26. Reden: afbeelding weggehaald
  #15  
Oud 23-11-09, 22:36
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

elk provider heeft wel wat...
kijk het nieuws maar vodafone en kpn ligt eruit en T-mobile blijft over.
maar dat wordt dan weer niet opgemerkt en toegejuicht haha
  #16  
Oud 25-11-09, 01:04
Stefenjolanda Stefenjolanda is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 59
Standaard

Ook ik zit al een jaar of 6 bij T-Mobile en eerlijk gezegd heb ik weinig reden tot klagen. Mijn contract loopt 18-2 af en ik denk dat ik gewoon doorga met flex 15. De iPhone is intussen aangeschaft via marktplaats dus ik ga voor een voordelig sim-only abonnementje. Tot mijn grote verrassing kon ik afgelopen maand ook een Web en Walk abootje afsluiten bij hun dus ik zit goed. De paar keer dat ik de helpdesk nodig had ben ik prima geholpen, dus ook dat is voor mij geen reden te switchen.
Ik blijf dus.

Gr,
Stef.
  #17  
Oud 25-11-09, 14:55
djjr djjr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb het t-mobile kaartje er al uit gedaan. Die zit nu in een standaard telefoon.
Mijn Iphone gebruik ik nu met Vodafone. Reden hier voor is het 3G bereik.
Bij mij in de buurt heb je vrijwel nergens 3G bereik en laat dat nu juist zijn waar het om gaat bij de Iphone 3Gs. Nu met Vodafone zo goed als altijd 3G zelfs binnen. Maar er zijn ongetwijfeld ook plaatsen waar je met T-mobile wel prima 3G hebt en met Vodafone niet.
  #18  
Oud 25-11-09, 16:09
kokontsc kokontsc is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Al sinds jaar en dag tevreden klant, kan niet anders zeggen. Ik zal zeker niet ontbinden, heb juist net verlengd met een I-phone abo.
  #19  
Oud 28-11-09, 12:53
Franzzz Franzzz is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Diemen
Berichten: 51
Standaard

Ik blijf bij T-Mobile als ik voor een gunstig tarief kan overstappen van I-300 naar Flex 30 met een nieuwe iPhone. Stoor me af en toe alleen aan het 3G bereik. Aangezien mijn ouders en zusje ook T-Mobile hebben en wij dus gebruik maken van T-Mobile Family is het niet heel verstandig over te stappen naar een andere provider. Ik zie het tegen die tijd wel.
__________________
Franzzz
  #20  
Oud 28-11-09, 20:34
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ik stoor me behoorlijk aan het gebrekkige 3G bereik, hoop dat dit nog verbetert. T-mobile heeft mij ook zeer slecht geholpen met een garantiekwestie maar is uiteindelijk (lees 3 maanden) opgelost.
Of ik naar een andere provider overstap ligt aan een aantal factoren. Als Vodafone de iPhone gaat aanbieden met gunstige tarieven (bijv. zelfde als T-mobile) is mijn keuze snel gemaakt.
Of Vodafone betere service levert weet ik niet, bereik schijnt wel beter te zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 19:39
Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk thekoot Odido (T-Mobile) 272 23-02-11 19:20
Ontbinden contract cubesten Odido (T-Mobile) 3 01-11-10 11:44
Contract ontbinden Clyn Odido (T-Mobile) 10 14-06-10 20:58
Contract ontbinden mike28 Archief 1 21-11-09 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.