//

Mobistar data storing?

Mobistar data storing? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Van begin van de middag tot nu toe geen mobiel internet meer in Antwerpen. Hebben daar nog meer mensen last van?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-09-08, 21:14
halvebelg halvebelg is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard Mobistar data storing?

Van begin van de middag tot nu toe geen mobiel internet meer in Antwerpen. Hebben daar nog meer mensen last van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-08, 21:46
vagant vagant is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Yep...hier in het Genkse idem. Ik ben al blij dat het niet aan mij ligt.
  #3  
Oud 16-09-08, 21:48
paradroid paradroid is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

yep, sinds 14u . Ze zijn er nog steeds aan bezig ...

't is 21u nu , ik vraag me af wat er mis is ...

Laatst gewijzigd door paradroid; 16-09-08 om 22:02.
  #4  
Oud 16-09-08, 23:13
chiquita chiquita is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

Oef, dacht al dat het aan mij lag.
Hier in Leuven ook nog steeds niets...
  #5  
Oud 16-09-08, 23:18
paradroid paradroid is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

ze zouden beter een bericht op www.mobistar zetten vind ik . Mobile data is helemaal onbeschikbaar .
  #6  
Oud 17-09-08, 09:17
borsato borsato is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Antwerpen - Belgium
Berichten: 15
Standaard

hier in vlaams-brabant ook geen internet sinds gisterenmiddag ! Ik ga bij mobi* vragen voor een compensatie. Ben pas overgeschakeld van Base, en heb nu al geen internet. dat beloofd! Bij base in de 2 jaren dat ik daar klant was nog nooit problemen gehad. Nu 2 dagen bij mobi* en de problemen beginnen al......
  #7  
Oud 17-09-08, 09:40
chiquita chiquita is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borsato Bekijk bericht
hier in vlaams-brabant ook geen internet sinds gisterenmiddag ! Ik ga bij mobi* vragen voor een compensatie. Ben pas overgeschakeld van Base, en heb nu al geen internet. dat beloofd! Bij base in de 2 jaren dat ik daar klant was nog nooit problemen gehad. Nu 2 dagen bij mobi* en de problemen beginnen al......
Rustig maateke,
Is de eerste keer dat dit voorvalt, dus waarom direct achter compensatie vragen?? Is het echt zo erg dat je eventjes niet zonder mobiel internet zit. Ik heb dat ook nodig voor het werk maar een dagje zonder overleef ik wel + overal heb je wel gewoon internet...
  #8  
Oud 17-09-08, 09:59
borsato borsato is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Antwerpen - Belgium
Berichten: 15
Standaard

ik vraag compensatie omdat hun prijzen al niet goedkoop zijn. Ik verwacht hiervoor dan ook een betrouwbare service. Als ik eens een dag te laat ben met de betaling, dan staan sturen zij ook wel meteen een factuur met nalatigheidskosten... daarom, dat ik ook een vergoeding wens voor elk uur dat ik geen service krijg.
Ik vind de communicatie bij mobi* ook heel slecht. De customer support is niet erg soepel, en geeft weinig info betreffende deze "storing". Ze hebben helemaal geen idee wat de oorzaak is en wanneer ongeveer het opgelost zal zijn. Het kan bijvoorbeeld toch niet moeilijk zijn om de klanten te verwittigen per sms, dat er een storing is, .....

Als je emails van je klanten niet toekomen als je onderweg bent is dat wel erg vervelend.

Als dit nog lang duurt, dan ga ik naar proximus. Ik ben gelukkig niet gebonden aan een contract, en zal waarschijnlijk niet overschakelen naar een "iPhone" contract.
  #9  
Oud 17-09-08, 10:11
chiquita chiquita is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borsato Bekijk bericht
ik vraag compensatie omdat hun prijzen al niet goedkoop zijn. Ik verwacht hiervoor dan ook een betrouwbare service. Als ik eens een dag te laat ben met de betaling, dan staan sturen zij ook wel meteen een factuur met nalatigheidskosten... daarom, dat ik ook een vergoeding wens voor elk uur dat ik geen service krijg.
Ik vind de communicatie bij mobi* ook heel slecht. De customer support is niet erg soepel, en geeft weinig info betreffende deze "storing". Ze hebben helemaal geen idee wat de oorzaak is en wanneer ongeveer het opgelost zal zijn. Het kan bijvoorbeeld toch niet moeilijk zijn om de klanten te verwittigen per sms, dat er een storing is, .....

Als je emails van je klanten niet toekomen als je onderweg bent is dat wel erg vervelend.
Veel succes, voor een dagje geen mobiel internet ga je echt geen compensatie krijgen vrees ik.
Trouwens, welke operator/ISP (internet, gsm,...) geeft wel meldingen aan al haar klanten als er een storing is? Bij mijn weten niemand...
Mijn mening is dat mensen te snel klagen en zagen. De mensen verwachten dat iets 24/7 moet werken maar beseffen niet dat dit onmogelijk is. Maar soit, dat is mijn mening.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borsato Bekijk bericht
Als dit nog lang duurt, dan ga ik naar proximus. Ik ben gelukkig niet gebonden aan een contract, en zal waarschijnlijk niet overschakelen naar een "iPhone" contract.
Dan ga je nog veel mogen overschakelen hoor, elke keer er iets mis is met een operator...
  #10  
Oud 17-09-08, 10:30
chiquita chiquita is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

Het is al terug in orde trouwens ....
  #11  
Oud 17-09-08, 14:39
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

hier in sint truiden werkt ie perfect
  #12  
Oud 22-09-09, 16:56
edvro edvro is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Sinds gisteren, geen mobistar in Kalmthout centrum
  #13  
Oud 22-09-09, 17:08
Mindblower008 Mindblower008 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borsato Bekijk bericht
hier in vlaams-brabant ook geen internet sinds gisterenmiddag ! Ik ga bij mobi* vragen voor een compensatie. Ben pas overgeschakeld van Base, en heb nu al geen internet. dat beloofd! Bij base in de 2 jaren dat ik daar klant was nog nooit problemen gehad. Nu 2 dagen bij mobi* en de problemen beginnen al......

hahaha te geestig...
er was een interventie gepland, vandaar.
greetz
  #14  
Oud 24-09-09, 17:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Borsato;bij base/mv is het al 3 weken lang het internet meermaals per dag heeft platgelegen,ik kan het weten,problemen denk ik bij scarlett,langs de andere kant zou het komen omdat ze bezig zijn met 3g ofzo.In hoeverre dit allemaal waar is laat ik in het midden maar feit is wel ik 3 weken aan één stuk door tot meermaals toe niet kon surfen met base/mv.
En het heeft ook meermaals 7uren platgelegen,ik ben alweer wat grijzer geworden daardoor .
  #15  
Oud 24-09-09, 17:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chiquita Bekijk bericht
Veel succes, voor een dagje geen mobiel internet ga je echt geen compensatie krijgen vrees ik.
Trouwens, welke operator/ISP (internet, gsm,...) geeft wel meldingen aan al haar klanten als er een storing is? Bij mijn weten niemand...
Mijn mening is dat mensen te snel klagen en zagen. De mensen verwachten dat iets 24/7 moet werken maar beseffen niet dat dit onmogelijk is. Maar soit, dat is mijn mening.




Dan ga je nog veel mogen overschakelen hoor, elke keer er iets mis is met een operator...

Hug?niet mogelijk om 24/24 te laten werken?Dit is zever hoor .
Dat zou wat zijn mocht je gsm of auto of tv of weet ik wat nog allemaal maar 10 uur per dag mee gaan en dan moet laten uitliggen ofzo .
Nope,er kunnen altijd eens problemen zijn maar voor de rest moet ook het internet op je gsm altijd perfect werken zonder plat te liggen dus.
  #16  
Oud 25-09-09, 14:08
Mindblower008 Mindblower008 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hug?niet mogelijk om 24/24 te laten werken?Dit is zever hoor .
Dat zou wat zijn mocht je gsm of auto of tv of weet ik wat nog allemaal maar 10 uur per dag mee gaan en dan moet laten uitliggen ofzo .
Nope,er kunnen altijd eens problemen zijn maar voor de rest moet ook het internet op je gsm altijd perfect werken zonder plat te liggen dus.
onmogelijk, techniek blijft techniek. Er zal altijd wel is een probleem komen door god weet welke reden.
  #17  
Oud 25-09-09, 15:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindblower008 Bekijk bericht
onmogelijk, techniek blijft techniek. Er zal altijd wel is een probleem komen door god weet welke reden.
Ik denk u mij verkeerd heb begrepen ik zeg het nog eens;problemen kunnen er altijd zijn,akkoord,maar bijna iedere dag zoals ik nu voorheb bij mobile vikings vind ik erover.
Ik heb al maandenlang ervoor 24/24 nooit problemen gehad,dus dat kan zeer zeker maandenlang alles perfect werkt.
  #18  
Oud 15-10-09, 10:04
Trax Trax is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Heeft er nog iemand problemen met de dataverbinding van mobistar? Ik krijg momenteel de melding "Mobiele datanetwerk niet beschikbaar" en dat reeds sinds 14 oktober 15u en deze morgen nog steeds. Dit terwijl ik volledige ontvangst heb op edge en 3g. Bellen gaat ook nog, alleen surfen niet.
(Via Wi-Fi logischerwijs wel)

Regio Mol, Retie, Arendonk in België.

Alvast bedankt!
  #19  
Oud 15-10-09, 10:10
Jonas89 Jonas89 is offline
• iOS 8.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

ja, hier ook zo (regio Oudenaarde)

Maar als je belt naar 5000 zeggen ze bij het begin al dat er storingen zijn. Ligt dus niets aan jou
  #20  
Oud 15-10-09, 11:32
Campxor Campxor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Edegem, Antwerpen
Berichten: 4
Standaard

ik heb het hier ook
hij zegt een hele tijd mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk
zelfs al staat hij af (niet altijd)
en als hij opstaat en het tekentje van 3g staat er zegt hij het nog,
is best wel vervelend als je aant smse bent
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobistar data storing? iPhoneSteven Orange 1 20-08-10 20:55
(Vodafone) Mobiel data activeren niet mogelijk; storing? martwout Vodafone 9 22-05-10 12:17
Problemen data Mobistar Konfu Orange 24 25-10-09 00:34
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar Lop iPhone algemeen 2 12-01-09 15:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.