//

Testers welkom! Voorstelrondje

Testers welkom! Voorstelrondje discussie in Simyo forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben Hay, al jaren Apple-fan, en altijd nieuwsgierig naar nieuwe technische snufjes. Het daadwerkelijk zelf kunnen uitproberen is natuurlijk het leukst. Vaak een kwestie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Partners > Simyo
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-09-20, 15:11
hayderks hayderks is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Ik ben Hay, al jaren Apple-fan, en altijd nieuwsgierig naar nieuwe technische snufjes. Het daadwerkelijk zelf kunnen uitproberen is natuurlijk het leukst.
Vaak een kwestie van vallen en weer opstaan, net zoals nu:
“Oeps, er is iets misgegaan”
Tja, maar wat dan en hoe krijgen we het weer aan de gang?
Dat is altijd de uitdaging.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-09-20, 18:43
mt8258 mt8258 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 0
Standaard Even voorstellen

Hoi allemaal,

mijn naam is Misha. Feitelijk de eerste keer dat ik mee doe aan een test van product. Aangezien ik erg benieuwd ben naar de werking en voor-/nadelen van een e-sim had ik besloten om mij hiervoor aan te melden. Nu dus in de gelukkige gelegenheid deel te nemen en e.e.a. uit te proberen. In het dagelijks leven werkzaam in de IT. Veel testplezier aan alle overige deelnemers.
  #23  
Oud 25-09-20, 09:48
Duncanc Duncanc is offline
• iOS 13.7
• 6.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 0
Standaard

Hallo allemaal,
Ik ben Duncan. Ik ben al een apple fan sinds de jaren '80 (Macintosh). Ik ben geïnteresseerd in de eSim omdat ik graag een Apple Watch met 4G zou willen hebben. Dan hoef je niet altijd met je telefoon rond te lopen en ben je toch bereikbaar.
Mee mogen doen aan deze test is voor mij dan ook een uitgelezen mogelijkheid om te kijken hoe goed en makkelijk de eSim werkt. En hopen dat er een snelle uitrol komt met meerdere mogelijkheden.
  #24  
Oud 25-09-20, 16:01
jeffrey1426
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo allemaal!
Ik ben Jeffrey en heb me ook aangemeld voor de test omdat ik de eSim functionaliteit graag wil uitproberen icm een reguliere KPN sim.
Ben benieuwd!
  #25  
Oud 25-09-20, 17:18
FrankiesiPhone FrankiesiPhone is offline
• iOS 14.0
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 1
Standaard

Hoi, ik ben Frankie en mag binnenkort mijn abonnement verlengen en orienteer mij op een eSIM. Ik hoop via Simyo een goede ervaring op toe doen en wanneer positief hier ook een abonnement afsluiten!
  #26  
Oud 25-09-20, 19:14
jay24 jay24 is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 0
Standaard

Goedenavond

Ik ben sidney zeer geïnteresseerd in een e-sim ,vandaar dat ik meedoe om te kijken hoe alles werkt
  #27  
Oud 25-09-20, 21:13
Reno595 Reno595 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.7
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Hi,
Ik ben Reno.
Ik ben benieuwd hoe 2 telefoon nummers werken op 1 telefoon en hoe dat gaat met de esim.
  #28  
Oud 25-09-20, 21:50
quincy1998 quincy1998 is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Hoi Allen,

Ik ben Quincy. En ik doe mee met dit testpanel om te ervaren hoe de eSim mogelijkheden werken op een iPhone. En uiteraard de snelheden die Simyo te bieden heeft.
  #29  
Oud 26-09-20, 10:48
RinTich RinTich is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Thumbs up

Hallo allen, ik ben Rinse, de trotse bezitter van een iPhoneSE2020 en ben erg geïnteresseerd in de eSim functie. Ik hoop er veel profijt van te hebben!
  #30  
Oud 27-09-20, 13:29
Optizien Optizien is offline
• iOS 14.0
• 9.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard

Hallo, ik kan helaas nog geen bestelling doen voor participatie want mijn iPhone is in reparatie en denk dat het voor misschien nog 2 weken te testen voor mij niet interessant is er geen deadline voor testen? mvg. Peter(optizien)
  #31  
Oud 28-09-20, 13:56
Emrulez Emrulez is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 7
Standaard

Hi allemaal,

Helaas heeft mijn huidige provider nog geen esim mogelijkheid. Dus dit was een uitgelezen kans om het uit te proberen.
  #32  
Oud 28-09-20, 14:58
Optizien Optizien is offline
• iOS 14.0
• 9.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard

Hallo, ik wil even melden dat ik toch niet in ga op het voorstel om Simyo gratis uit te proberen, zat ook even tegen de deadline aan te kijken aangezien mijn iPhone in reparatie is....kreeg overigens de melding vandaag
dat KPN (mijn provider) ook volgende maand gaat starten met e-Sim.....
  #33  
Oud 28-09-20, 21:10
dalinl dalinl is offline
• iOS 14.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Ik ben Daan, sinds 10 jaar iPhones en al langer aan het kijken of eSIM porie gaat werken naast mijn zakelijke nummer.
  #34  
Oud 29-09-20, 07:59
Samcali Samcali is offline
• iOS 14.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

Hi Samcali, ik ben al jaren een fanatieke iPhone gebruiker. Ook ben ik al jaren een hele tevreden klant van KPN. Ik ben heel benieuwd wat een eSim van Simyo nog kan toevoegen.
  #35  
Oud 29-09-20, 16:28
beepkeep beepkeep is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Dag, Sander hier. Trouwe MAC fan en Iculture lezer. Heb nu een Vodafone abonnement en ga straks overstappen na een nieuwe provider. Had voor Vodafone een T-mobile abonnement. Ik mis Visual Voice mail behoorlijk. Woon nu in Flevoland waar op sommige punten de gesprekken wegvallen (en dus ook data). Ben benieuwd naar de dekking van de eSIm en hoe het configureren en de werking werkt. Mijn privé nummer wordt ook zakelijk gebruikt, via een vergoeding op het werk. Echter, nu helemaal vanwege het thuiswerken met Corona is er geen scheiding meer tussen privé en werk. Een eSim is dan een handige oplossing om hier weer scheiding in aan te kunnen brengen. En wellicht ook iets voor werkgevers om uit te rollen.
  #36  
Oud 29-09-20, 17:21
Karenwrmdm Karenwrmdm is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard Voorstellen

Hai! Ik ben Karen en in bezit van een iPhone 11 Pro. Ik zal de e-Sim gaan gebruiken voor mijn zakelijke nummer, en kan ik eindelijk mijn oude iPhone 6 daarvoor links laten liggen. Heel benieuwd naar de resultaten!
  #37  
Oud 30-09-20, 11:59
Megpal Megpal is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 1
Standaard

Hoi. Peter hier. Vond het leuk om e-Sim vrijblijvend uit te proberen. Ook om verschil in ontvangst tussen KPN en Vodafone te ervaren.

Laatst gewijzigd door Megpal; 30-09-20 om 13:51. Reden: Out of test
  #38  
Oud 30-09-20, 12:45
Macbook0182 Macbook0182 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard Tester

Hoi ik ben Joey en ben erg benieuwd naar de Esim functionaliteit van de iPhone. Vandaar aangemeld. Ben ook veel in het buitenland te vinden en misschien makkelijk om geen Sim kaartjes meer te hoeven wisselen.
  #39  
Oud 30-09-20, 12:46
TheOsirian TheOsirian is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Hey,

ik ben Brian. Ben vooral benieuwd naar de werking van Dual Sim, en een optie om werk te scheiden van prive (nu heb ik voor werk ook mijn eigen mobiele nummer)
  #40  
Oud 30-09-20, 12:48
TinQ0 TinQ0 is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Hey,
Ik ben Tinko, Technische Informatica student aan de TU Delft. Altijd al geïnteresseerd geweest in tech en vind het superleuk om e-sim te kunne proberen (na 2 jaar een telefoon te hebben gehad die het kon...). Ik ben jailbreak fanaticus, tot in juli waar de grote iOS beta dropt en dan doe ik gezellig mee met de beta’s (zit nu op 14.2, maar die optie was er nog niet).
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:05.