Nederlandse uitvoering Damino Theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een Nederlandse uitvoering van het Damino Theme (dark versie) gemaakt, door mij SoundForge's White Tiger Theme genoemd. Heb je nog suggesties of vertaaltips, laat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
SoundForge's White Tiger Theme
Heb een Nederlandse uitvoering van het Damino Theme (dark versie) gemaakt, door mij SoundForge's White Tiger Theme genoemd.
Heb je nog suggesties of vertaaltips, laat het me dan even weten. Hierbij de screenshots: LockBackground: SpringBoard 1: Stocks, Camera, Mail, Photos, Settings, Safari, Maps, Clock, Notes, Weather en YouTube. (Dock: Calendar, Phone, Text en iPod) SpringBoard 2: Capture, TimeCapsule, Battery, Wallpaper, SpringDial, weTool, BossPrefs, Converter, MACalc, Customize en Restart. SpringBoard 3: iTunes, smartRSS, iCalls, Stumbler, NES, LocateMe, Installer, Snapture, Calculator, BossTool, moleskine. SpringBoard 4: BBInfo, SMBPrefs, TERM-vt100, Poof, weDict, Contacts, PocketTouch en Flashlight. Heb tevens het Theme als bijlage toegevoegd. Mochten jullie nog icons nodig hebben van applicaties die je gebruikt laat me dit dan, door een verzoek in dit topic, even weten. Laat even weten wat jullie er van vinden. Greetz, SoundForge ----------------------------------------------------------------------- EDIT: 18.04.2008 - Enkele aanpassingen gedaan, waaronder lettertype gewijzigd en vertaling van de icons aangepast. Laatst gewijzigd door SoundForge; 18-04-08 om 17:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leuk gedaan hoor! Alleen is het niet helemaal mijn theme, toch respect voor het mooie omvormen naar een nederlandse skin. Zullen vele waarderen denk ik.
|
||||
|
||||
Erg netjes, alhoewel ik toch de Engelse vertaling verkies. Had gisteren voor dit thema een hoop extra icons gemaakt dus ik zal ze maar even posten dan. Enjoy
4Balls BBinfo BossPrefs Domino iPhysics iSnake iSolitaire iZoo Labyrinth LEDBanner Lights Off Millionaire MIM (make it mine) ParkingLot Pianist Pocket Guitar Pool Showtime SIMport Sketches Snes4iphone SuperPong Tris Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 17-04-08 om 13:30. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zou de door jou gemaakte icons kunnen plaatsen in dit topic op modmyiphone.com. Zal zeker gewaardeerd worden! Overigens, thanks for your compliment! Laatst gewijzigd door SoundForge; 17-04-08 om 10:25. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
alvast bedankt
|
||||
|
||||
Hier het youtube logo.
Voor meer logo's, kijk hier eens: AMANA and DAMINO - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more |
|
||||
|
||||
thanx ik had eigk nog een vraagje. kan dat youtube logo ook in de originele kleuren dus met dat rode erbij
|
|
||||
|
||||
Heb vandaag het SoundForge's White Tiger Theme gerefurbished. Lettertype gewijzigd en vertaling aangepast. Wel even mee zoet geweest, pffff.
Je kunt het (gewijzigde Theme) hierboven downloaden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hey SoundForge,
zou je even zo vriendelijk willen zijn om een icoon te maken als volgt: TELEFOON ..BELLEN maar dan in het wit van onderstaand icoontje. Alvast bedankt hoor. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Beste Bomans, Here you go, maar dan in het Nederlands. Hoop dat ie naar wens is! Greetz, SoundForge |
|
||||
|
||||
Super, bedankt. Heb wel gemerkt dat je zwart "zwarter" is en je wit "witter".
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit Theme is daarom ook een eigen uitvoering van mij, gebaseerd op het Damino Theme. Gebruik een ander lettertype voor de bovenste 'regel' (Arial Narrow, 14pt, Anti-alias-vloeiend en Faux vet). |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja perfect thanx
|
|
||||
|
||||
Enkele nieuwe Icons voor SoundForge's White Tiger Theme
|
|
||||
|
||||
Heb ook effe een youtube icoontje gemaakt maar met een iets ander rood en een "schijn" (die toch nog iets beter kan vind ik) rechts boven zoals bij de zwarte.
Laatst gewijzigd door Bomans; 19-04-08 om 19:26. |
|
||||
|
||||
Heb alle door mij en anderen (waarvoor dank) gemaakte YouTube Icons, die in mijn bezit zijn, even verzameld.
Voilá, keuze genoeg zou ik zo zeggen! Laatst gewijzigd door SoundForge; 19-04-08 om 20:56. |
|
||||
|
||||
Al een schone verzameling.
ge moogt er nog 1 bijzetten, want heb mijne vorige wa verbeterd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
16 VS 32 GB uitvoering | kokontsc | Archief | 1 | 02-10-09 16:00 |
Uitvoering | b0z4 | Archief | 1 | 01-05-08 08:37 |
Volgend jaar toch een 3G-uitvoering? | Roel | Archief | 9 | 19-09-07 22:34 |
|
|