iPhone Magic Tricks discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik ben opzoek naar een speciale applicatie.... Zoals jullie allemaal denk ik wel weten ... ik zag een filmpje over de iphone dat een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opzoek naar een speciale applicatie
Hoi ik ben opzoek naar een speciale applicatie....
Zoals jullie allemaal denk ik wel weten ... ik zag een filmpje over de iphone dat een gozer er gewoon een cola van had gemaakt , of een shaver, of een popcorn apparaat ... Ik kan deze applicaties nergens vinden kunnen jullie mij helpen ermee?... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
s.gm, ik denk dat je deze bedoeld...
Citaat:
In de omschrijving van het filmpje staat de link naar de website. Dit had je overigens ook zelf kunnen vinden door met Google te zoeken op 'iphone+application+cola+shaver' (eerste link)
Lekker bezig met CityFM Classic Rock en ook nog werkzaam bij Radio Decibel. Het radio-virus is hardnekkig en gaat nooit meer weg Laatst gewijzigd door Smaus; 20-09-07 om 16:15. |
|
|||
|
|||
Hoi ja die filmpjes ken ik maar hoe zet ik ze op mijn eigen IPHONE ....
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem al, werkt super!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee ik bedoel hoe zet ik die applicatie op de iphone niet het filmpje.......
|
|
||||
|
||||
Heb je al gezocht op die termen dan? Want dat zijn de manieren om applicaties op je iPhone te zetten. Misschien moet je nog even wat vooronderzoek doen voordat je programma's op je iPhone gaat zetten om te voorkomen dat je deze meteen alweer onbruikbaar maakt.
|
|
||||
|
||||
wel heel vet gedaan trouwens. wil ik ook zeker proberen als ik m binnen heb.
|
||||
|
||||
Sgm, Je moet de app KOPEN..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hahaha dan is de lol helemaal ervan af ....
Genoeg betaald aan de IPHONE verlopig ..... Ik vind het echt prachtige applicaties... |
|
||||
|
||||
Popcorn op de iPhone: iMunchies
Met iMunchies maak je van je iPhone een popcorn-machine. Of een bierglas, met iBeer, een champagneglas met iChampagne, of je doet alsof je een belangrijk telefoontje ontvangt met iRescueCall.
Lees verder over: Popcorn op de iPhone: iMunchies Tag: humor |
|
|||
|
|||
magic tricks hoe kom ik daaraan voor mac gebruikers
is het nePecht en hoe kom ik eraan?? ziet er heel gaaf uit.
kan iemand mij hier mee helpen ik ben een mac gebruiker groet Quintin |
|
||||
|
||||
Hoi!
Daar kan je de filmpjes downloaden. Het is nep... zijn gewoon voor-opgenomen filmpjes. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iPhone Magic Tricks
Gezien op youtube.
Preview: iMunchies: YouTube - iMunchies Magic Download for iPhone & iPod touch ibeer: ichampagne: iwater: note: Oops sorry! Laatst gewijzigd door dree; 11-10-07 om 22:11. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
w8 eve.... Dus het zijn gewoon filmpjes ik dacht dat ze met die meter werkte en dat je dat echt kon doen XD
|
|||
|
|||
Hallo,
Als ik Imunchies afspeelt. Doet die dat een paar keer goed.. Maar na een tijdje als ik het filmpje weer wilt zien krijg ik zwart beeld. Maar de iphone blijft dan niet hangen.. Ik kan gewoon andere filmpjes bekijken. Heb hem er al paar keer overneiuw opgezet.. En; Als ik het filmpje heb gezien krijg ik dit; Keep/ Remove.. elke keer.. Hoe kan dit weg? Wie kan me helpen Thanks alvast |
|
||||
|
||||
Dat keep/remove ding kan niet weg en is best handig als je al een film bekeken hebt dan krijg je weer ruimte op je iPhone.
Misschien is het filmpje van slechte kwaliteit. Ik heb deze problemen nog niet gehad met filmpjes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultimate List of iPhone Tips and Tricks | Erp | iPhone algemeen | 9 | 22-09-10 17:14 |
Handige tips en tricks | ArB | iPhone algemeen | 3 | 02-08-10 09:35 |
Tips and Tricks | libia | iPhone algemeen | 6 | 02-07-10 08:00 |
iPhone tricks? | sMilez | Archief | 3 | 20-02-09 19:25 |
Iphone Magic ? | Dazzle | Archief | 8 | 24-02-08 19:16 |
|
|