iPhone Magic Tricks discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zag filmpje op you tube van een gozer met leuke progjes op iphone (zie filmpje) Imand een idee welke dat zijn ?? en waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welke zijn dit ??
Hallo,
Zag filmpje op you tube van een gozer met leuke progjes op iphone (zie filmpje) Imand een idee welke dat zijn ?? en waar te vinden ?? Klik hier voor filmpje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//samengevoegd
Dat zijn de filmpjes genoemd in deze thread. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Echte heel geinig! veel plezier ermee. |
|
||||
|
||||
heb ze , maar klein problempje Na een paar keer kunnen ze niet meer afgespeeld worden zie alleen nog zwart scherm ?
|
|
||||
|
||||
Edit: Laat maar mag geen link geven
Laatst gewijzigd door iFonzie; 22-11-07 om 23:01. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar had ik ook problemen mee, is nu opgelost. |
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Sinds een kleine week in het bezit van een goed werkende 1.1.1 US versie. Dit is mijn eerste post en hoplijk hebben jullie er wat aan voor in de kroeg: Ik kwam deze linkjes tegen om alle bekende truukjes te downloaden zonder te betalen. Het werk komt van iemand anders, ik heb het alleen gekopieerd: Veel plezier ermee. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Alleen jammer dat het filmpjes zijn, zoals die Xray ook.
|
||||
|
||||
Jhaa wat wil je dan...? Er zit geen Xray in de iPhone he je kan het dus alleen faken
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hahah droog
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk eerlijk gezegd dat het vragen om een link, maar dan via PB, ook niet echt gewaardeerd wordt...
|
|
||||
|
||||
Je kan hem ook gewoon kopen en de verkoper iets geven voor zijn dienst he... Van mij mag je hier best piet piraat gaan spelen maar ik vindt het wel jammer... Het aanvragen naar betaalde software/bestanden is NIET LEGAAL! En nog erger NIET EERLIJK! Dus please doe wat terug en als je het te duur vindt vindt je het blijkbaar niet zo belanerijk dat je dr geld voor over hebt en dan kan je dus best zonder dat product.
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Ik heb misschien nog een leuk filmpje voor jullie (gratis ook).
iVirtuaGirl een dansende chick op je iPhone! |
|
||||
|
||||
Haha ja had ik laatst ook gezien jammer dat het een video is maar het is wel een leuke video... Echter verveelt ie wel snel xD
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ze allemaal van Hottrix jammer dat ik ze jullie niet mag geve volgens jullie zelf en het form zelf....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
However het is wel grappig Greetz, Stiruam |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultimate List of iPhone Tips and Tricks | Erp | iPhone algemeen | 9 | 22-09-10 17:14 |
Handige tips en tricks | ArB | iPhone algemeen | 3 | 02-08-10 09:35 |
Tips and Tricks | libia | iPhone algemeen | 6 | 02-07-10 08:00 |
iPhone tricks? | sMilez | Archief | 3 | 20-02-09 19:25 |
Iphone Magic ? | Dazzle | Archief | 8 | 24-02-08 19:16 |
|
|