iPhone Magic Tricks discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Hahah ja weet ik, ik heb er al een groot deel gekocht (jaja ik ben geen piraat )! Echter vin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ach, dat valt niemand op, ik heb ze ook bijna allemaal iMunchies is geweldig vermaak ^^
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Of die requecalls voor als je een verschrikkelijke date hebt hahah geweldig echter klinkt iRescueCallMaleBoss tog wel erg nep
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik snap jullie echt niet he!! jullie met je Piraat en illegaal gedoe dat je geen filmpjes naar elkaar mag sturen, als je zo ben dat moet je ook je iphone ook niet unlocken enzo dan is dit site zelf ook één en al Verkeerd Bezig...
|
|
||||
|
||||
Nee hoor Unlocken is legaal.
En ten 2e de site kan aangeklaagt worden als er wordt gelinkt naar illegale spullen! En dat willen we niet he Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
op marktplaats worden ze aangeboden ibeer die popcorn iwash etc etc voor maar 1 euro
|
|
||||
|
||||
Je kan die zeer makkelijk voor 0€ vinden!
|
|
||||
|
||||
Ga je 1000 honderd en 1 keer posten dat ze op marktplaats staan?
Zoek even op google en je vindt ze meteen! |
|
||||
|
||||
Dude, hackintosh forum, ik zou je zelf zo een link kunnen geven waar ze ergens staan, moet je alleen een 'password' invoeren bij de officiele(!) site en dan heb je ze
Maar dat ga ik natuurlijk niet doen ik juich piraterij niet toe ^^ |
|
|||
|
|||
ja dat is simpel zeggen maar een gratis link kun je mij niet geven dat merk ik nu wel
iedereen schreewd maar zonder een echt resultaat GEEF DIE LINK DAN !!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Zoals Amp. al zei piraterij is FOEI!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Piraterij is zeker foei..kuch nieuwsgroepen.. Hoewel de Bob met de Ibeer in de
kroeg toch gezellig kan meedrinken. |
|
||||
|
||||
Tja ik denk dat er maar weinig jongener zijn die geen piraatje spelen op het internet... Ik doet het ook wel es. Als het me bevalt betaal ik er echter voor (dus koop ik het orgineel). Maar hierbij heb ik dan ook weer zoiets van... Nja geld vragen voor een video...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Bijna al mijn muziek komt niet van een CDtje ofzo hoor.. maar ik wil dit forum niet in gevaar brengen dmv posten van links naar piraterij daar heb je google voor!
En eigenlijk vind ik ook dat je er voor moet betalen, maar ik ben 16 en dan kan je niet zo 123 alles kopen Heb wel als ik een spel DLed en ik vind het goed, dan koop ik meestal het origineel voor multi-player Overigens, nieuwsgroepen is volgens mij wel volledig legaal maas in de wet oid |
|
|||
|
|||
hey kijk typ bij youtube in Ibeer je krijgt dan gewoon het filmpje via youtube dan zal je die krijgen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik doe het gewoon via youtube daar staan de meeste al op...
daarna voer ik die link in bij vixy.net : Online FLV Converter : Download online videos direct to PC / iPod / PSP. It's free! in en daar convert hij het filmpje voor je iphone. je hoeft hem dan alleen nog maar toe te voege via itunes.. |
|
||||
|
||||
Of je betaald gewoon Maar zo zal de qualitijd helemaal niet goed zijn want youtue flv is niet van goede qualitijd!
|
|
|||
|
|||
kijk hier is , die gasten hebben alles al gepost hebben tenminste geen belachelijke opmerkingen en posten het gewoon even doorbladeren en je zult ze allemaal hebben |
|
||||
|
||||
Je hoeft hier niet te komen hoor. Je hebt onze forumregels te respecteren en anders zoek je je heil maar ergens anders.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultimate List of iPhone Tips and Tricks | Erp | iPhone algemeen | 9 | 22-09-10 17:14 |
Handige tips en tricks | ArB | iPhone algemeen | 3 | 02-08-10 09:35 |
Tips and Tricks | libia | iPhone algemeen | 6 | 02-07-10 08:00 |
iPhone tricks? | sMilez | Archief | 3 | 20-02-09 19:25 |
Iphone Magic ? | Dazzle | Archief | 8 | 24-02-08 19:16 |
|
|