Linnen Background/Wallpaper Notificatiecenter? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand enig idee hoe ik aan de orginele achtergrond/wallpaper kan komen welke gebruikt wordt als achtergrond voor het iOS5 notificatie center? Dat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Linnen Background/Wallpaper Notificatiecenter?
Heeft er iemand enig idee hoe ik aan de orginele achtergrond/wallpaper kan komen welke gebruikt wordt als achtergrond voor het iOS5 notificatie center? Dat is die Linnen Grijs/Zwart look.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
die had ik inderdaad ook gevonden, weet alleen niet in welke schaal deze is gebruikt....ik hoopte eigenlijk dat het betreffende plaatjes ergens te vinden is op de Iphone....zodat ik wellicht de juiste schaal ook kan gebruiken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter intergratie / widgets in notificatiecenter | Hollywoodthehell | iPhone algemeen | 1 | 13-10-11 10:29 |
background | Flipke1405 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-07-11 14:31 |
background | iHansD | Desktop-applicaties | 3 | 12-11-08 12:05 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|