nieuwe meldingstoon wil niet afspelen. discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Met het nieuwe ringtone en meldingstoon download pagina in itunes heb ik een aantal ringtones en beltonen gekocht, deze heb ik ingesteld alleen wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe meldingstoon wil niet afspelen.
Hallo!
Met het nieuwe ringtone en meldingstoon download pagina in itunes heb ik een aantal ringtones en beltonen gekocht, deze heb ik ingesteld alleen wil de meldingstoon niet afspelen als ik een smsje krijg, dan trilt hij alleen maar. Kan ik hier wat aan doen? het is wel gewoon een meldinstoon, geen ringtone en hij staat ook toegevoegd bij dat lijstje. alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 15:28 |
nieuwe ipad2 wil niet activeren ... | apruijn | iPad algemeen | 3 | 09-05-11 11:46 |
iPhone: na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken | martijnheijmans | Jailbreak | 8 | 09-08-09 14:24 |
|
|