Gekochte beltoon op de telefoon instaleren discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Forum leden, Misschien kan iemand even helpen? via de computer heb ik bij iTunes een beltoon gekocht, echter verschijnt de beloon wel bij de aangeschafte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gekochte beltoon op de telefoon instaleren
Forum leden,
Misschien kan iemand even helpen? via de computer heb ik bij iTunes een beltoon gekocht, echter verschijnt de beloon wel bij de aangeschafte producten maar komt deze niet bij alle andere beltonen te staan. Telefoon heb ik uit en aan gedaan dat wilde niet helpen. Telefoon is ook al wezen synchroniseren ook dat wilde niet tot de oplossing dienen. wie o wie weet wat ik moet doen? het gaat om een 3GS toestel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CDMA telefoon of een GSM telefoon | volkarnhem | iPhone algemeen | 12 | 21-06-13 10:50 |
Windows: Gekochte beltonen | Jolenedestiny | iTunes | 2 | 22-10-10 11:30 |
In Tsjechië gekochte telefoon geeft error 23 | Edgarvh | iPhone algemeen | 6 | 19-06-10 12:17 |
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. | michelbruynseels | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 15:23 |
instaleren | richardavalanche | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-04-08 22:29 |
|
|