beltoon verwijderen? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje geleden een aantal beltonen geinstalleerd. Nu heb ik deze willen verwijderen alleen dit is niet gelukt. Heb ze verwijderd uit Itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beltoon verwijderen?
Ik heb een tijdje geleden een aantal beltonen geinstalleerd.
Nu heb ik deze willen verwijderen alleen dit is niet gelukt. Heb ze verwijderd uit Itunes en ook uit de windows map. Ze blijven alleen in mijn Iphone staan. Met synchroniseren staan ze er ook niet meer in. Wie kan mij helpen met kleine probleem??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
met winscp op windows en openssh op iphone, in je iphone gaan naar mapuser/librarie/rongtones/ en daar je ringtones verwijderen wat je wil
|
|||
|
|||
Beltoon niet te verwijderen
Ik heb een beltoon aangemaakt via iTunes ringtoon1.wavbestand naar ACC …..Rename van ringtoon1.m4a naar ringtoon1.m4r Ik had deze ingesteld als standaard beltoon Nu heb ikde beltoon aangepast (terug opnieuwbovenstaande uitleg) Nu heb ik 2dezelfde namen van ringtoon1 op de iPhone waarvan ik de 1ste niet meer kan verwijderen. Deze staat niet meer in iTunes bibliotheek of op de harde schijf. Het heropstarten van de iphone helpt niet. Hoe kan ik deze nog uit de iPhone verwijderen? Het 'lijkt' alsof dit een standaard beltoon is die ook niet te zien zijn in iTunes Ik krijg geen toegang met wincp of wat geef ik juist in als wachtwoord ? Misschien kan dit niet zonder jailbreak ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beltoon | Yvonfee | iPhone algemeen | 6 | 26-02-10 11:33 |
Beltoon | Buczynski | Jailbreak apps en thema's | 11 | 11-11-09 14:09 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. | michelbruynseels | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 15:23 |
|
|