//

Krijg CodeThemed niet verwijdert

Krijg CodeThemed niet verwijdert discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb codethemed gedownload, maar kom erachter dat dit een oudere versie is. Nu heb ik geprobeerd om na een tip van iemand codethemdd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-12, 15:56
xIris xIris is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Exclamation Krijg CodeThemed niet verwijdert

Hallo,

Ik heb codethemed gedownload, maar kom erachter dat dit een oudere versie is. Nu heb ik geprobeerd om na een tip van iemand codethemdd mobile te installeren dan zou de app het wel doen. Nu wil hij codethemed mobile niet instaleren en kan ik de app codethemed niet meer verwijderen. Hoe kan dit?!

Alvast bedankt!

Groetjes,
Iris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
codethemed



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icons maken voor codethemed ruberinho Jailbreak apps en thema's 1 12-04-11 19:36
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) keesdr iPhone algemeen 3 01-02-11 22:19
Krijg de video's er niet af gertmeppelink Muziek, foto & video 3 21-01-11 18:54
Krijg Iphone 3GS, week 52 MC139, 3.1.3 niet gejailbreaked, ook niet tethered Guest Archief 6 20-02-10 16:23
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt jevousaime3 Jailbreak 4 27-10-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.