Geen geluid bij nieuwe SMS discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleempje... als ik een sms ontvang hoor ik geen geluid. Het rare is dat mijn ringtone het wel doet. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid bij nieuwe SMS
Hallo,
Ik heb een probleempje... als ik een sms ontvang hoor ik geen geluid. Het rare is dat mijn ringtone het wel doet. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat de instelling "Instellingen|Geluiden|Nieuw tekstbericht" wel goed?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En je hebt geen ander SMS programma geïnstalleerd? Volgens mij kun je deze instelling met een aantal programma's oversturen. (zoals Pysl, SMSD e.a.)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb gister via bosstool fonts verplaatst kan het daar aan liggen?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iig bedankt voor je hele snelle reactie |
|
|||
|
|||
wat is volumeboost? en hoe kan ik deze installeren?
|
|
|||
|
|||
Geen geluid bij ontvangen bericht
Op mijn Iphone 5 heb ik het geluid voor berichten als volgt ingesteld: Instellingen > Geluiden > bij Geluiden en trillingspatronen > SMS toon > Klassiek > Anticiperen. Ik krijg geen geluid bij het ontvangen van berichten. Wat doe ik fout? Overigens staat bij de app Volumeboost bij de recensies dat het niet werkt en nep is.
Laatst gewijzigd door Luistervinkje; 25-01-14 om 21:51. Reden: Volumeboost toegevoegd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
iPhone trilt NIET & ook geen geluid meer bij sms | angelo123 | iPhone algemeen | 3 | 06-05-09 10:42 |
geen geluid bij ontvangen van sms | vliegen | Archief | 3 | 06-04-08 13:08 |
|
|