Waar staan de beltonen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Ik heb via ringtone maker enkele ringtones gemaakt, deze op me itunes gezet onder beltonen, maar op me iphone kan ik ze nergens vinden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar staan de beltonen
Hee,
Ik heb via ringtone maker enkele ringtones gemaakt, deze op me itunes gezet onder beltonen, maar op me iphone kan ik ze nergens vinden. Heeft iemand enig ieee waar ze zouden kunnen zijn? Groetjes, Jay |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gebruik de zoekfunctie.
heb je vaak al het antwoord. |
|
||||
|
||||
ik klik 1 pagina trug en kijk wa k tegenkom : https://forum.iculture.nl/f22/i...add-topic.html
en daar staat nog meer van ringtones, de tread noemt ook al ringtones............ nou............
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar staan foto's camerapro | xanderz94 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-05-11 19:04 |
Help, waar zijn mijn beltonen | Nien67 | Ringtones en Wallpapers | 6 | 15-04-11 09:14 |
Waar staan iTunes apps op de pc? | Rasz | iPhone Apps | 9 | 03-02-11 19:29 |
Video: Waar staan mijn filmpjes?! | HansWorst | Muziek, foto & video | 6 | 12-10-08 14:56 |
Waar staan de originele icoontjes? | AeronNL | iPhone algemeen | 3 | 24-11-07 18:58 |
|
|