Help, waar zijn mijn beltonen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aantal beltonen van mijn nokia omgezet naar een m4r. Nu wil ik ze in itunes krijgen, maar ik krijg ze nergens te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help, waar zijn mijn beltonen
Ik heb een aantal beltonen van mijn nokia omgezet naar een m4r.
Nu wil ik ze in itunes krijgen, maar ik krijg ze nergens te zien. Hoe moet ik dit doen? Help, help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
allereerst beltonen aanvinken in itunes, en dan sleep je je beltonen naar itunes en worden ze automatisch geconfigureerd naar het juiste bestandsnivo, daarna je iphone syncen en vola, evt een tip googel maar eens op zedge dan komt alles goed. suc6
|
|
|||
|
|||
Ik heb de beltonen aangevinkt.
Wat was nou de fout, de amr was corrupt. Inderdaad is zedge een mooie site voor dit soort dingen, bedankt voor deze tip. Laatst gewijzigd door Nien67; 17-03-11 om 23:02. |
|
|||
|
|||
als je een beltoon aanklikt en vasthoud dan sleep je hem naar itunes toe, laat hem(beltoon) dan los en komt direct in je mapje beltonen terecht, daarna itunes afsluiten, je iphone aansluiten op de pc en itunes start automatisch op. hierna synchroniseren en je beltonen staan op je idevice (iphone). suc6
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reacties, het is me gelukt hoor.
|
|
|||
|
|||
HELP,
ik heb liedjes op mijn iphone staan op icoon ipod, maar ik zou graag een liedje daarvan willen gebruiken als beltoon. Hoe moet ik dat doen? |
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar zijn mijn apps?! | henrib | iPhone Apps | 3 | 07-09-10 18:23 |
Windows: waar zijn mijn programma's? | hbieshe | iTunes | 4 | 09-04-10 16:12 |
Waar zijn mijn Cydia Apps? | Moto | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-01-10 15:52 |
Waar zijn mijn foto's | jamrijn | Muziek, foto & video | 2 | 14-06-09 16:41 |
Interface: waar zijn mijn icoontjes | Larsmanson | Unlock [archief] | 5 | 02-04-08 18:07 |
|
|