waar zijn mijn programma's? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) vanmorgen, voordat ik een poging deed om naar 4.0 te updaten, uiteraard eerst een reservekopie van mijn Iphone gemaakt. De update liep spaak op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar zijn mijn programma's?
vanmorgen, voordat ik een poging deed om naar 4.0 te updaten, uiteraard eerst een reservekopie van mijn Iphone gemaakt.
De update liep spaak op een error 13, en de update teruggezet. Tijdens het maken van de reservekopie zag ik alles voorbijkomen (Navigon, Iphoneclub etc etc), maar nu, na de restore van mijn reservekopie, heb ik nog steeds alleen maar alle standaard meuk en mis ik mijn aankopen. Ik dacht dat die allemaal in de reservekopie waren opgenomen? Waar maak ik de denkfout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Synchroniseer nogmaals en je apps zullen wel verschijnen ;-)
|
|
|||
|
|||
Dank voor je antwoord.. Helaas is het niet zo dat na nog een synchro alles er weer is.
De backup waarin alle programma's zouden moeten zitten moet toch minimaal 5 GB zijn (Navigon + foto's etc etc). Alle reservekopieën die ik zie zijn rond de 400MB... Is er een verschil tussen een "backup" en een "reservekopie"? Ik dacht van niet namelijk? Nou ja, geen paniek, straks thuis vanaf m'n laptop alles maar terugzetten. |
|
||||
|
||||
Die apps staan niet in je reservekopie. Wel op je pc en vandaar worden ze gesynchroniseerd.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help, waar zijn mijn beltonen | Nien67 | Ringtones en Wallpapers | 6 | 15-04-11 09:14 |
Waar zijn mijn apps?! | henrib | iPhone Apps | 3 | 07-09-10 18:23 |
Waar zijn mijn nieuwe foto's??? | jandenh | Archief | 3 | 20-07-09 17:32 |
Waar zijn mijn foto's | jamrijn | Muziek, foto & video | 2 | 14-06-09 16:41 |
Interface: waar zijn mijn icoontjes | Larsmanson | Unlock [archief] | 5 | 02-04-08 18:07 |
|
|