Hoe moet ik MP3 sound, ringtone doen @ iPhone 3g. discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb 'n melodietje van The godfather ( remix ). hoe kan ik die als ringtone doen ( iPhone 3G ). xgroeten....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe moet ik MP3 sound, ringtone doen @ iPhone 3g.
hallo,
ik heb 'n melodietje van The godfather ( remix ). hoe kan ik die als ringtone doen ( iPhone 3G ). xgroeten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Indien het een .m4r bestand is dan importeer je het bestand in iTunes en dan kun je de ringtone synchroniseren met je iPhone.
Als het een .mp3 bestand is dan moet je hem converteren.
|
|||
|
|||
oke bedankt & met welk programma kAn ik 'm Converteren?
|
|
||||
|
||||
Daar heb ik geen ervaring mee. Probeer de zoekfunctie van dit forum eens. Of anders Google.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia ringtone opslaan als mp3 | Djinn | Ringtones en Wallpapers | 0 | 27-05-11 11:34 |
T9 uitzetten en Mp3 uit muziek gebruiken als ringtone | MV_agusta | Ringtones en Wallpapers | 7 | 05-02-10 02:35 |
Mp3 gebruiken als Sms/Ringtone | zgmatty | Archief | 1 | 16-09-09 10:45 |
eigen mp3 ringtone 1.1.2 | paashaasr1 | Archief | 1 | 29-12-07 23:50 |
Hoe moet ik dit doen? | ayoltderoos | Overige providers Nederland | 3 | 17-12-07 20:47 |
|
|