Hoe moet ik dit doen? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik onbeperkt mobiel internet wil aanvragen voor op mijn iPhone, hoe moet ik dat dan doen!? Ik moet wanneer ik dit wilt aanvragen mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe moet ik dit doen?
Wanneer ik onbeperkt mobiel internet wil aanvragen voor op mijn iPhone, hoe moet ik dat dan doen!?
Ik moet wanneer ik dit wilt aanvragen mijn type mobiel aangeven! Momenteel werk ik nog met een MDA, over een week stap ik over naar mijn iPhone. Moet ik dan nu gewoon aanklikken dat ik op een MDA werk en mijn type kiezen? Moet ik gewoon met mijn huidige mobiel de "onbeperkt internet" functie instellen en dan kan ik dat over een tijdje ook gebruiken op mijn iPhone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
of 'mijn toetstel staat niet in dit lijstje' als je dat kan kiezen |
|
||||
|
||||
Het maakt niet uit wat je opgeeft, gewoon je provider bellen, zeggen dat je dat pakket wilt, en de gegevens die je nodig hebt in je iPhone invoeren, et voilá. Ik heb gewoon gemeld dat ik een iPhone heb, en ze zeiden dat ze geen service konden verlenen, maar dat het waarschijnlijk wel zou werken, en het doet t!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: nieuw telefoonnummer hoe moet dit met itunes en click and buy? | nance30 | iTunes | 1 | 26-05-11 20:57 |
Hoe moet ik MP3 sound, ringtone doen @ iPhone 3g. | k4yraa | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-04-11 21:02 |
wat moet ik doen?! | Hahaowned | Jailbreak | 3 | 22-11-10 23:04 |
Help wat moet ik doen?! | robintielemans | Archief | 3 | 10-05-09 23:47 |
Wat moet ik doen :S???????????????? | wo-man | Archief | 2 | 03-04-09 22:20 |
|
|