Muziek instellen als beltoon met de Iphone 4 discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allen, Ik ben sinds kort eindelijk een Iphone bezitter geworden en ben nog steeds aan het spelen met dat ding. Vraagje: ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek instellen als beltoon met de Iphone 4
Hallo Allen,
Ik ben sinds kort eindelijk een Iphone bezitter geworden en ben nog steeds aan het spelen met dat ding. Vraagje: ik heb een zooitje muziek er op gezet met Itunes, nu wil ik deze ook als beltoon gebruiken/instellen. Maar als ik bij instellingen => beltonen kijk dan zie ik alleen maar standaart tonen staan en ik heb voor de test een beltoon gekocht met de bedoeling deze zo ook in te stellen. Vervolgens kan ik het niet instellen als beltoon en ben 1,29 armer...(tja crisis-tijd he)... Is het wel mogelijk om je muziek in te stellen als beltoon? Ben al met Itune match en thuisdeling bezig maar snap er nog niet veel van.. Alvast bedankt nashreen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
link doet het niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Download de app " ringtones "
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
een muzieknummer (mp3) instellen als beltoon | johnnyboij | Ringtones en Wallpapers | 18 | 15-01-14 22:56 |
beltoon instellen | dannyk1984 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 27-02-11 23:38 |
Beltoon instellen op niet-jailbreaked 3GS | Raymond1975 | Archief | 1 | 20-06-10 13:26 |
Beltoon instellen. | <3-iPhone | Archief | 4 | 24-05-10 11:05 |
mp3 als beltoon instellen | leslie | Archief | 1 | 23-10-07 12:57 |
|
|