//

iPhone ringtone maken en kopieren

iPhone ringtone maken en kopieren discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo alle, ik heb een app op me telefoon waarbij ik ringtones kan maken en vervolgens via Itunes op me telefoon moet zetten. Maar nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-13, 15:22
Bhola Bhola is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 151
Standaard iPhone ringtone maken en kopieren

Hallo alle, ik heb een app op me telefoon waarbij ik ringtones kan maken en vervolgens via Itunes op me telefoon moet zetten. Maar nou moet ik bij Tonen schyronoseren aanzetten, maar wanneer ik dat doe raak ik al mijn muziek kwijt op me iphone. Ik heb het al gedaan en hierdoor ben ik alles kwijt geraakt. Zodra ik dan weer liedjes op me telefoon wil zetten wil het echter niet lukken.

Ik heb wel de optie om handmatig liedjes te kopieren na Itunes aanstaan en Muziek schyronoseren uitstaan. Deze wil ik ook uitlaten. Weet iemand een oplossing ? Heb ook al geprobeerd om de M4r handmatig te verplaatsen maar dan schyronseert hij niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ringtone maken elvin Ringtones en Wallpapers 0 21-01-11 13:35
tut: Ringtone's maken in iTunes (gratis) Joosie100 Archief 3 13-10-09 17:12
Mac OS X: Ringtone maken via tip van de dag werkt niet? mhmobiel iTunes 2 15-10-08 14:27
kopieren sim op iphone.. loui-g Jailbreak apps en thema's 23 02-09-08 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.