Wallpaper ineens grijs bij What's App discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een paar dagen is de wallpaper die ik uit mijn filmrol heb gehaald (als achtergrond bij what's app) ineens kleurloos. Ook als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wallpaper ineens grijs bij What's App
Hallo,
Sinds een paar dagen is de wallpaper die ik uit mijn filmrol heb gehaald (als achtergrond bij what's app) ineens kleurloos. Ook als ik een andere gekleurde wallpaper uit mijn filmrol of fotostream haal om als achtergrond te gebruiken, is deze grijs. Terwijl die in de filmrol en fotostream gewoon gekleurd is. Iemand enig idee hoe dat kan en waar ik dit eventueel kan aanpassen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van de ene op de andere dag krijg ik een grijs scherm bij aankopen in de app store! | Aruba | iPad algemeen | 7 | 05-08-12 17:32 |
SMS icoon grijs bij het krijgen van een nieuw bericht | SiennaSkies | iPhone algemeen | 5 | 03-07-12 14:46 |
Eigen wallpaper bij thema. | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-06-10 15:18 |
grijs scherm bij opladen | Mr Cesc | iPhone algemeen | 3 | 12-04-09 18:27 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|