geen verandering geluid facebook meldingen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen mede gebruikers, Ik loop tegen het volgende probleem aan: wel/geen meldingsgeluid bij meldingen van facebook. standaard staat deze bij mij op de (drietoon meldingsgeluidje) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen verandering geluid facebook meldingen
Goeiemorgen mede gebruikers,
Ik loop tegen het volgende probleem aan: wel/geen meldingsgeluid bij meldingen van facebook. standaard staat deze bij mij op de (drietoon meldingsgeluidje) als ik hem verander naar een ander blijft hij bovenstaand toontje horen drietoon,alle geluiden staan aan maar geen geluk het blijft hetzelfde wat ik ook doe. zo ook het synchroniseren dat duurt ook te lang is dit soms een bug want de winkel waar ik mn iphone gehaald heb kon me niet helpen en de apple store hier ook niet...... xander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook App, geen geluid | iPersian | iPhone Apps | 176 | 14-09-13 17:19 |
Facebook-app geen geluid bij meldingen | OriginalJeroen | iPhone Apps | 3 | 26-03-13 09:47 |
Facebook geen meldingen instellen | rkltnk | iPhone algemeen | 6 | 02-11-12 16:17 |
Geen geluid meer voor Facebook meldingen op i phone 4 | Areferee | iPhone algemeen | 0 | 31-10-12 00:49 |
Geen meldingen van Facebook draw something enz | Rubske | iPhone Apps | 0 | 01-10-12 18:45 |
|
|