Zoek (deze) een wallpaper discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Eventje jullie hulp inroepe Vroeger had ik op mijn iPaq een heel mooie wallpaper. Ik heb me al rot gezocht op internet maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zoek (deze) een wallpaper
Hoi,
Eventje jullie hulp inroepe Vroeger had ik op mijn iPaq een heel mooie wallpaper. Ik heb me al rot gezocht op internet maar ik kan deze niet vinden, messchien heeft iemand deze we gezien of beschikbaar? Hoe ziet de wallpaer eruit: Het is een (jonge) dame die met haar rug naar de camera staat en een laag hangende jeans draagd met daaronder een groene (gras) string die duidelijk zichtbaar is. Wie o Wie kan mij deze wallpaper terug bezorgen? ik zou HEEL dankbaar zijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Er staat geen hoofd op, enkele een schuine rug met bibs achteruit, jeans half op de heupen met gras(groene) string.
Zo ziet hij er bijna uit. De foto is scherper en met een groene string: Laatst gewijzigd door wvy; 31-08-08 om 17:08. |
|
||||
|
||||
Heb hem ondertussen kunnen terugvinden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Ik zoek een hoesje ?? | aron | Archief | 1 | 28-12-08 15:08 |
Zoek de website van deze wallpaper | jayjay112 | Ringtones en Wallpapers | 6 | 11-09-08 13:05 |
Wie weet waar je deze wallpaper kan vinden?? | PriZe | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-01-08 17:05 |
|
|