Volume belsingaal/ringtoon harder discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik vind het volume als hij op maximaal staat zo zacht is hier iets aan te doen of is dit standaard. Ben al aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume belsingaal/ringtoon harder
Hallo ik vind het volume als hij op maximaal staat zo zacht is hier iets aan te doen of is dit standaard.
Ben al aan het zoekengeweest op het forum maar een echte oplossing vind ik niet. gr janet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zoek een sop "iphoneringtonemaker". Kan je alles ook harder/zachter zetten, en nog heel veel meer.
Jeroen
|
|||
|
|||
hallo wat is een SOP waar vind ik dat ik ben echt blond
gr janet |
|
|||
|
|||
Je moet met een naaldje t plastic laagje voor je speakertje doorprikken (speakertje zit links.. rechts is de microfoon).. ik heb dit nu al 5maanden geleden gedaan en ik heb nog nergens problemen mee.. Het effect daarentegen is erg goed.. Ik hoor nu duidelijk al mn inkomende gesprekken, smsjes en mn muziek kan ik nu ook normaal beluisteren..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume harder | keesdr | iPhone algemeen | 5 | 20-06-11 14:19 |
ringtoon... | daydream | Ringtones en Wallpapers | 0 | 16-07-10 18:59 |
Ringtone harder zetten | keesdr | Ringtones en Wallpapers | 0 | 30-11-09 15:12 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
iphone 2g harder laten klinken... | gaming boy | Archief | 1 | 03-06-09 15:18 |
|
|