ringtoon... discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik was opzoek naar liedjes als beltoon en vond hier op het furom een link naar audiko. Het eerste liedje stond direct op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ringtoon...
Hallo,
Ik was opzoek naar liedjes als beltoon en vond hier op het furom een link naar audiko. Het eerste liedje stond direct op mijn iphone maar dat was het dan de rest die ik erop wou gaan er niet bij op ik krijg steeds een melding dat de iphone niet aangesloten is ookal is hij dat wel .... OOk syncroniseerd hij in de itunes maar ik vind de muziek nergens terug .... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe stel ik een voice memo in als ringtoon? | jetrijkse | Ringtones en Wallpapers | 1 | 02-05-10 14:21 |
muziek op iphone omzetten naar ringtoon | gsuk | Ringtones en Wallpapers | 11 | 11-01-10 18:16 |
alle nummers weg door ringtoon | Lidewy | Archief | 1 | 21-04-09 19:48 |
Volume belsingaal/ringtoon harder | ceesihc | Ringtones en Wallpapers | 3 | 22-10-08 15:12 |
Hoor alleen dezelfde ringtoon | Beaudeflo | Ringtones en Wallpapers | 1 | 01-07-08 00:54 |
|
|