Hoor alleen dezelfde ringtoon discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als ik gebeld wordt hoor ik alleen één en dezelfde ringtoon ook al wijzig ik deze in mijn instellingen. Wie weet miss hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoor alleen dezelfde ringtoon
Hallo allemaal,
Als ik gebeld wordt hoor ik alleen één en dezelfde ringtoon ook al wijzig ik deze in mijn instellingen. Wie weet miss hoe ik er ook een ander geluid uit kan krijgen? Alvast Bedankt! Groetjes Jamie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien onnodig, maar welke beltoon staat er in je telefoonboek bij je contacten????
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtoon... | daydream | Ringtones en Wallpapers | 0 | 16-07-10 18:59 |
muziek op iphone omzetten naar ringtoon | gsuk | Ringtones en Wallpapers | 11 | 11-01-10 18:16 |
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker | ellendautzenberg | Archief | 2 | 01-09-09 10:21 |
Connect to iTunes na update, hoor alleen het Windows geluid als ik de iPhone aansluit | jamy015 | iTunes | 4 | 09-03-09 18:19 |
Volume belsingaal/ringtoon harder | ceesihc | Ringtones en Wallpapers | 3 | 22-10-08 15:12 |
|
|