sms geluid "tinkelen" discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand het sms-geluid tinkelen (chimes) in MP3 vorm? mocht niemand dit hebben? heeft iemand het caf-bestand anders op zijn pc staan? zou het namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms geluid "tinkelen"
heeft iemand het sms-geluid tinkelen (chimes) in MP3 vorm?
mocht niemand dit hebben? heeft iemand het caf-bestand anders op zijn pc staan? zou het namelijk graag hebben. (ik heb geen shh, ftp, etc op iphone....is me allemaal te ingewikkeld nl) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan ook je eigen ringtones maken in iTunes zelf.
zorgen dat het nummer 29 seconden duurt en dan converten (ook in iTunes gewoon) naar aac. dan rechter muisklik op het geconverte nummer en tonen in windows explorer, dan druk je Extra -> mapopties -> weergave en zorg dat het hokje ''Extensies voor bekende bestandstypen verbergen'' niet is aangevinkt, druk op ok en nu zal achter het geconverte nummer staan .m4a wijzig dat naar m4r en sleep hem naar je beltonen map in iTunes, dan op je iPhone zetten en klaar
|
||||
|
||||
Hiet heb je het .caf bestand.
|
|
||||
|
||||
ik heb het verkeerd begrepen zeker?
|
|
||||
|
||||
imario kan je me dat nou is nog een keer uitlegge snap hem ff niet
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
jij zegt.. .....naar aac. dan rechter muisklik op het geconverte nummer en tonen in windows explorer, dan druk je Extra -> mapopties -> weergave en zorg dat het hokje ''Extensies voor bekende bestandstypen verbergen'' .....
leg dat is makklijker uit |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ben je er nu uit of?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
Ander geluid bij ontvangen "nieuwe E-mail" | iphonefriend | Archief | 2 | 15-04-08 17:14 |
[SNES] opslaan "save game" & geluid | bram87 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 10-04-08 12:11 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|