muziek op iphone omzetten naar ringtoon discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi is het mogelijk om muziek die al op de iphone staat om te zetten naar een ringtone zonder eerst in i tunes om te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek op iphone omzetten naar ringtoon
Hoi is het mogelijk om muziek die al op de iphone staat om te zetten naar een ringtone zonder eerst in i tunes om te moeten zetten. bestaat daar een programma voor.
ik vind de manier van itunes wel heel omslachtig mijn vriendin heeft een walkman phone en alle muziek die ze daar op heeft kan ze gewoon al ringtoon gebruiken lekker makkelijk en snel maar voor de rest vind i de iphone een super ding groetjes Emile |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zoals meeste telefoons kun je mp3 files gewoon als ringtone gebruiken.
Apple gebruikt RINGTONE sectie via Store zodat je ze moet kopen wat ze geld oplevert en daarom waarschijnlijk niet ze zo makkelijk laat omzetten. Je zal dus eerst een programma zullen moeten gebruiken om een ringtone te krijgen. |
|
|||
|
|||
Dat is juist mijn vraag of iemand weet of er een programma bestaat die ook werkt om dit te doen. Groetje Emile
|
|
||||
|
||||
als je in dit forumonderdeel wat gaat zoeken ga je zeker wat vinden!
|
||||
|
||||
OP de iPhone zoals een App is er niet. Je zal op de pc/mac eerst je ringtone moeten maken mbv iphoneringtonemaker
|
|
|||
|
|||
ik heb ringtonemaker en da ga heel goed hoor
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thnx serapim deze handleiding is de juiste, even resumerend;
op een mac (snow leopard) gedaan met itunes 9. 1.muziek beluisterd en opgeschreven vanaf welk beginpunt tot welk eindpunt de ringtone moet duren! 2.ga op het muziekbestand staan en klik <cmd> i ga dan naar opties dan begintijd en eindtijd ingeven en beiden aanvinken, druk op <ok>. 3. ga naar geavanceerd (in itunes) en dan "maak versie voor aac aan" of evt. "maak versie voor apple lossles aan"! 4. een nieuw bestand wordt gemaakt, sleep of copieer dit naar bijv. je bureaublad! 5. verwijder het nieuwe (ingekorte) ringtone bestand uit itunes (vergeet dit niet anders lukt het straks niet) en klik weer op <cmd> i op het bestaande (originele) muziekbestand. 6. vink de starttijd en de eindtijd weer uit anders duurt je originele muzieknummer wel erg kort. 7. in je bureaublad (of je eigen gekozen locatie) ga op je .m4a bestand staan (dit is je gemaakt ringtone). en klik op <enter>, verander nu m4a in m4r en bevestig deze wijziging. 8. als laatste sleep je het m4r bestand naar de bibliotheek in itunes, de mac zet het bestand automatisch in je ringtones, je kunt ook het bestand dubbelklikken dan staat het automatisch bij je ringtones! synchroniseren met je iphone en klaar!!!!!!!!! Laatst gewijzigd door shimai; 04-02-10 om 11:05. |
|
||||
|
||||
AnyRing ! te vinden @ CYdia
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
sorry maar de topic titel is toch: muziek OP iphone omzetten in ringtone
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone abbonement omzetten naar Ipad | andre janssen | iPad algemeen | 4 | 31-07-10 09:40 |
Windows: Hoe kan ik itunes muziek omzetten (branden) naar een CD-R | Remus | iTunes | 0 | 05-03-10 18:41 |
Op Iphone tekst 'Trash' omzetten naar 'Prullenmand' | nirak | iPhone algemeen | 8 | 14-02-10 22:47 |
Aankoop op Iphone, omzetten naar itunes | jipenjanneke | Archief | 3 | 10-05-09 22:53 |
|
|