Op Iphone tekst 'Trash' omzetten naar 'Prullenmand' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mailberichten wil weggooien, kan 'hij' de prullenbak niet vinden, omdat die 'Trash' heet. Hoe kan ik dat aanpassen? Hetzelfde geldt voor 'Sent' omzetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op Iphone tekst 'Trash' omzetten naar 'Prullenmand'
Als ik mailberichten wil weggooien, kan 'hij' de prullenbak niet vinden, omdat die 'Trash' heet. Hoe kan ik dat aanpassen? Hetzelfde geldt voor 'Sent' omzetten naar 'Verstuurd'.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Schakel de taalinstellingen om naar Engels. Start hem opnieuw op, zet NL weer aan en start hem evt. nog eens opnieuw op.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb je een goede backup van je contacten e.d.? Herstel je iPhone dan eens. Baat het niet.... Als je hem naar de winkel brengt ben je hem ws. een tijd kwijt en (mogelijk) doen ze uiteindelijk hetzelfde: herstellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou, dat heeft niet geholpen, maar ik heb wel het probleem opgelost: ik ontdekte dat ik IMAP accounts had aangemaakt ipv POP accounts. Ik heb ze dus weggegooid en nieuwe gemaakt en toen liep het gesmeerd. Helemaal happy. Maar dank voor het meedenken.
|
|
||||
|
||||
Ok, mooi. Heb ik ook weer wat geleerd. Bedankt voor het terugkoppelen.
|
|
|||
|
|||
Nu wil ik graag de discussie verwijderen, omdat het probleem is opgelost, maar nou lukt me dat weer niet. Bij 'Edit' kan ik alleen het bericht bewerken, niet verwijderen. Heb jij een idee?
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar problemen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tekst document naar tekst app? | sanders | iPhone Apps | 0 | 13-12-10 22:19 |
Iphone abbonement omzetten naar Ipad | andre janssen | iPad algemeen | 4 | 31-07-10 09:40 |
muziek op iphone omzetten naar ringtoon | gsuk | Ringtones en Wallpapers | 11 | 11-01-10 18:16 |
Aankoop op Iphone, omzetten naar itunes | jipenjanneke | Archief | 3 | 10-05-09 22:53 |
|
|