Tmobile logo ipv tekst discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3G uit volgens mij, duitsland, er zit een simlock op maar weet niet van welke provider. In ieder geval niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tmobile logo ipv tekst
Hallo,
Ik heb een iPhone 3G uit volgens mij, duitsland, er zit een simlock op maar weet niet van welke provider. In ieder geval niet van T-Mobile. Nu staat er T-Mo... 3G in mijn scherm. Dat ziet er gewoon niet uit. Dus ging ik zoeken op Google om dit te wijzigen. Maar het wil niet lukken. Ik zie wel in Operator Bundles allemaal logo's zoals ze moeten zijn, maar die pakt hij blijkbaar niet. Bedankt. Laatst gewijzigd door iDavid; 09-11-08 om 17:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
PS:
Hier heb ik een uitleg gevonden, maar op deze manier heb ik het liever helemaal niet. Want als ik dan een KPN simkaart erin stop, of een andere, staat er nog steeds T-Mobile. Dat is natuurlijk waardeloos. Dus, is er iemand die een manier heeft het zo aan te passen dat hij T-Mobile laat zien, maar wanneer ik er een andere provider in stop, hij gewoon de tekst of logo laat zien dat daarbij hoort? Ik hoef geen stap voor stap uitleg. |
|
|||
|
|||
Als er iemand is die dit voor elkaar heeft gekregen op 2.0...
PM MIJ DAN AUB!! bvd |
|
||||
|
||||
Je kan de uitleg volgen op de link hieronder . Hiermee kan je zelfs een logo maken met uw naam indien gewenst. Ofwel verander je het logo in de bundel wanneer gedownload.
Carrier Bundle Generator iPhone FW 2.1 & PwnageTool 2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toch overstap naar Tmobile ipv Vodafone | lions90 | Odido (T-Mobile) | 9 | 10-04-11 09:44 |
Iphone simlock vrij Tmobile logo blijft linksboven | hammie123 | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-10-10 10:26 |
tmobile logo op iphone? | clooney | Odido (T-Mobile) | 11 | 31-07-10 15:13 |
iPhone: Boot process zien ipv Apple logo | yozd | Jailbreak | 6 | 23-04-10 16:17 |
Hoe operator logo volledig weergeven ipv scrollen. | conspiracy | iPhone algemeen | 4 | 30-01-08 10:10 |
|
|