Boot process zien ipv Apple logo discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie soms weleens van die filmpjes op YouTube waarin mensen hun iPhone booten en dat je dan allemaal tekst voorbij ziet schieten (net als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boot process zien ipv Apple logo
Ik zie soms weleens van die filmpjes op YouTube waarin mensen hun iPhone booten en dat je dan allemaal tekst voorbij ziet schieten (net als bij het booten van Linux op de pc) ipv dat Apple logo'tje.
Hoe doen ze dat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is verbose mode (opstarten met -v)
Dat zal dan via terminal moeten gebeuren, maar heb het nog niet geprobeerd. (En zit op 4.0 beta en daar werk terminal niet op.) |
|
||||
|
||||
Met redsn0w kan je je iPhone heel makkelijk in verbose mode laten booten of met je eigen bootscreen.(mijn ervaring 3Gs 3.1.2 untethered)
Omdat je al gejaibreakt bent vink je Cydia uit en Already pwned aan. iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone 3GS on OS 3.1.2 Using RedSn0w (Windows) |
|
||||
|
||||
Even opgezocht en kan dus ook via terminal op je iPhone:
Laatst gewijzigd door Bomans; 23-04-10 om 14:57. |
|
|||
|
|||
Met redsnow is het gelukt en ik heb al mijn data behouden. Hartstikke bedankt allemaal!
|
|
|||
|
|||
Je zou denken dat je via com.apple.Boot.plist in /Library/Preferences/SystemConfiguration/ via de Kernel flag -v dit zou kunnen enablen maar dit kan blijkbaar alleen via redsn0w die deze optie aanbied. Helaas zou ik ook niet direct weten of het voor de (al)gejailbreakte mensen via blackra1n deze mogelijkheid bestaat, bovendien vraag ik me nu af of überhaupt com.apple.Boot.plist wel bestaat op de iPhone.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 - Custom Boot Logo | rickdehoop | iPhone algemeen | 3 | 04-11-10 14:17 |
Costum Boot Logo's | spysical | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-11-09 14:24 |
Maps app laat mijlen zien ipv kilometers | sebas2009 | iPhone Apps | 0 | 29-07-09 07:43 |
Tmobile logo ipv tekst | iDavid | Ringtones en Wallpapers | 3 | 10-11-08 00:58 |
iPhoneclub boot en recovery logo | iMario | Jailbreak apps en thema's | 8 | 21-09-08 01:26 |
|
|