Ringtone op iphone. discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb een Iphone 3G met firmware 2.2 Nu wou ik een ringtone erop zetten, ik heb de handleiding gevolgd die hier op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtone op iphone.
hallo,
Ik heb een Iphone 3G met firmware 2.2 Nu wou ik een ringtone erop zetten, ik heb de handleiding gevolgd die hier op de site stond, alles is verder goed verlopen. Alleen de ringtone staat niet tussen de lijst van andere ringtone's, terwijl hij wel op me iphone staat onder Beltonen. Bij het voorbeeld zag ik ook staan dat de ringtone staat onder Instellingen->Geluiden->Beltoon-> en dan aangepast alleen heb ik geen kopje/tablat met aangepast!. kan iemand mij hiermee helpen wellicht? BVD. T |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?
|
|
|||
|
|||
ringtone op iphone
via deze site werkt het bij mij perfect
[FONT=Helv][SIZE=2][FONT=Helv][SIZE=2]www.audiko.net gewoon aanmaken en tussen ringtones zetten op iphone [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT] |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone script iphone | Kenneth the Iphone hacker | Ringtones en Wallpapers | 0 | 09-02-11 17:38 |
Ringtone op Iphone lukt niet | Danajoela | Ringtones en Wallpapers | 4 | 22-06-10 15:11 |
ringtone iphone | jordi17 | Archief | 3 | 03-09-08 11:42 |
|
|