Standaard/Business RCP Ringtones voor iPhone-probleem discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb onlangs de RCP Ringtones via de iTunes-store aangeschaft. Ik had verwacht allemaal .m4r-bestanden aangeschaft te hebben, maar het bleken allemaal .m4a-bestanden. Vervolgens dus .m4r ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standaard/Business RCP Ringtones voor iPhone-probleem
Heb onlangs de RCP Ringtones via de iTunes-store aangeschaft. Ik had verwacht allemaal .m4r-bestanden aangeschaft te hebben, maar het bleken allemaal .m4a-bestanden. Vervolgens dus .m4r bestanden van gemaakt, de originele .m4a-bestanden verwijderd, de nieuwe afgespeeld in iTunes, maar op de om de een of andere vage reden komen ze niet in het Ringtones-venster van iTunes terecht, maar blijven ze in het Music-gedeelte. Ik kan ze dus nog steeds niet syncen als ringtones.
Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even kijken in welke map ze op je harde schijf staan en dubbelklikken.
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hiero, wat achterlijk zeg! Kan ik zo kwaad om worden ookal is het maar 3 euro
|
|
|||
|
|||
100 bestanden hernoemen?
Zelfde probleem hier - ringtones aangeschaft, maar het zijn allemaal .m4a bestanden. Weet iemand een snelle manier (soort zoek en vervang of zo?) om op een mac 100 bestanden te hernoemen?
Bvd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zijn ze waarschijnlijk groter dan 29 seconden. Een .m4r mag om als beltoon gebruikt te kunnen worden maximaal 0:29 seconden lang zijn.
|
|
|||
|
|||
nope... allemaal minder dan 29 seconden...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Standaard Headset probleem met bediening. | C3NKO | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-11-10 14:09 |
Ringtones weer naar standaard | vmaxbeast | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-11-08 16:38 |
Probleem Ringtones | rickie | Ringtones en Wallpapers | 15 | 27-05-08 20:24 |
|
|