springboard probleem discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) heb nu een thema geinstalleerd en alles is perfect maar alleen mijn icoontje van sms veranderd niet en dit heb bij elk thema iemand nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
springboard probleem
heb nu een thema geinstalleerd en alles is perfect maar alleen mijn icoontje van sms veranderd niet en dit heb bij elk thema iemand nog ervaring met dit.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan moet je even SSH'en of via iPhonebrowser/Diskaid naar je thema map gaan. Daarna verander je Text.png naar Messages.png. Dan doet hij het wel
|
|||
|
|||
ok bedankt ga eens proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard herstarten probleem | Tr1bal | iPhone algemeen | 4 | 18-04-11 23:26 |
probleem springboard steeds op "zwart" en niet wakker te krijgen | mdecocq | iPhone algemeen | 4 | 26-08-10 13:19 |
Springboard probleem | nicosomers | iPhone algemeen | 5 | 04-04-09 21:56 |
Springboard veranderd ( KATE probleem) | Digi | Jailbreak apps en thema's | 21 | 02-01-09 01:31 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|