Beltoon altijd maximaal mogelijk? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het is me al een paar keer gebeurt dat ik het geluid bij een spelletje zacht heb gezet en heb laten staan. Even daarna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beltoon altijd maximaal mogelijk?
Hallo,
Het is me al een paar keer gebeurt dat ik het geluid bij een spelletje zacht heb gezet en heb laten staan. Even daarna werd ik gebeld maar de beltoon was dus ook heel zacht. (logisch uiteraard) Ik zou het dus graag zo willen hebben dat ik eigenlijk een volume zou hebben voor mijn beltoon welke ik apart kan instellen. Weet iemand of er zoiets bestaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij niet..
Heb vandaag ook zoiets gehad. Gisteravond nog een spelletje gespeeld en daarbij het geluid uit gezet. Vervolgens gaan slapen. M'n wekker ging wel af, maar ook zonder geluid. Hierdoor te laat op m'n werk..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
zou inderdaad mooi zijn , als er iets voor zou komen!
heb hier ook vaak last van.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Tetering altijd mogelijk met jailbreak? | baltar | Jailbreak | 3 | 20-07-10 15:26 |
iPhone: Nu 3.0. Ik wil 3.1, 3.0 altijd mogelijk? | Denneke | Jailbreak | 1 | 17-10-09 22:48 |
Mailen en Sms Maximaal? | Darwin | Odido (T-Mobile) | 6 | 04-01-09 23:51 |
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. | michelbruynseels | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 15:23 |
3G dataverkeer maximaal 4 minuten mogelijk bij vol 3G bereik | Wim_ | Archief | 0 | 05-08-08 18:31 |
|
|