probleem met ringtones te synchroniseren discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een paar nieuwe ringtones gemaakt zoals het hoort en heb ze dus in mijn Itunes gezet. ik heb namelijk 5 verschillende beltonen gemaakt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met ringtones te synchroniseren
ik heb een paar nieuwe ringtones gemaakt zoals het hoort en heb ze dus in mijn Itunes gezet. ik heb namelijk 5 verschillende beltonen gemaakt. maar als hij synct, komen er maar 3 verschillende beltonen op en 2 keer dezelfde beltoon? heb je misschien maar een max. aantal beltonen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien heb je een foutje gemaakt bij het maken van 2 beltonen?
Probeer het even overnieuw zou ik zeggen. De max van het aantal beltonen is de capaciteit van je iPhone (Er zit wel een limiet op de speelduur van de ringtone.)
|
|||
|
|||
Ook ik heb een ringtone gemaakt zoals het hoort (mp3 converteren in AAC, dan .m4a veranderen in .m4r en file terugplaatsen in muziek bibliotheek). Na het synchroniseren zie ik in iTunes dat de file inderdaad onder "beltonen" staat bij iTunes en ook bij de iPhone zelf. Maar in de iPhone selecteer ik Instelling > Geluiden > Beltoon en ik vind geen aangepaste beltonen. Kortom: mijn nieuwe beltoon staat niet in de lijst. Weet iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem als PEEWEE hierboven, iemand een idee.......?
|
|
|||
|
|||
G E L U K T............!!!
Tip doe gewoon ff een paar nummers, ik had er toevallig 1 die niet pakte! Erg leuk! Heeft mij wat uurtjes gekost,maar dan heb je ook wat! En nu binnen 2 minuten geregeld! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: problemen met ringtones synchroniseren | Giovanca | iTunes | 0 | 30-09-10 21:01 |
Probleem met ringtones in iTunes | jochinho | Archief | 2 | 07-06-09 17:57 |
Probleem met ringtones | J0nes | Ringtones en Wallpapers | 6 | 10-04-08 01:12 |
Probleem met mijn ringtones | nito | Ringtones en Wallpapers | 3 | 17-03-08 20:00 |
|
|