Probleem met mijn ringtones discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik heb van de week nieuwe ringtones op mijn iPhone gezet, de eerste dag kan ik ze zien, en gebruiken... niets aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met mijn ringtones
Hoi allemaal, ik heb van de week nieuwe ringtones op mijn iPhone gezet, de eerste dag kan ik ze zien, en gebruiken... niets aan de hand. Maar de dag daarna zijn ze er gewoon niet meer!!!! Heel vaag.
Wat kan dit zijn???? Ik heb trouwens een iPhone 8gb met firmware 1.1.4 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn ze in je tablad Beltonen in iTunes nog wel geselecteerd?
|
|
||||
|
||||
staan ze in de juiste map?
|
|||
|
|||
hoi, ik denk dat ze in de juiste map zijn, want ik heb ze met iToner er in gezet!!! Ze blijven maximaal een dag in de iphone... heel raar!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Probleem met mijn iPhone | Ernesta | Unlock | 0 | 25-08-10 02:26 |
Probleem met mijn Iphone scherm | DJ Deve | iPhone algemeen | 4 | 11-10-09 14:36 |
probleem met ringtones te synchroniseren | hinderyckx | Ringtones en Wallpapers | 4 | 30-07-09 09:32 |
Probleem met ringtones in iTunes | jochinho | Archief | 2 | 07-06-09 17:57 |
Probleem met ringtones | J0nes | Ringtones en Wallpapers | 6 | 10-04-08 01:12 |
|
|