Onbeperkt lange ringtones (langer dan 30sec) discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wat ontdekt. Ik wilde graag een ringtone hebben die langer dan 30 seconden afspeelt. Ik heb de ringtone zelf via een SSH connectie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onbeperkt lange ringtones (langer dan 30sec)
Ik heb wat ontdekt. Ik wilde graag een ringtone hebben die langer dan 30 seconden afspeelt. Ik heb de ringtone zelf via een SSH connectie op de iPhone gezet en dit werkte prima!
Wat je moet doen is dus een *.m4a naar een *.m4r omzetten en deze direct via Cyberduck kopiëren naar /Libary/Ringtones. Dan kan je de ringtone selecteren in de lijst waar de standaard ringtones staan. Werkt perfect (misschien ook iets voor in de Wiki dit?....) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
An sich heb je een punt maar dan alleen met betrekking tot het hernoemen van de bestanden
Volgens mij is het in NL zo dat een binnenkomend gesprek na 30 sec (max) omgeleid wordt naar de voicemail of dat de verbinding verbroken wordt. Hetgeen een standaard instelling in het netwerk is en niet telephone wise |
|
||||
|
||||
Je bent niet de eerste die dit ontdekt heeft, ergens op het forum loopt hier al een draadje over maar kan het zo 123 niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het was dus al bekend... |
|
||||
|
||||
Was allang bekend, zie: https://forum.iculture.nl/f22/i...-override.html
|
|
|||
|
|||
GSM schakelt trouwens door na 45 seconden (je kan dit zelf instellen).
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onbeperkt internet, echt onbeperkt? | 90benjamin90 | Overige providers Nederland | 15 | 10-12-11 13:26 |
Iphone 3g ringtones langer dan 30sec? | chris52 | Ringtones en Wallpapers | 20 | 19-09-11 20:41 |
Te lange bestandsnamen | rushhour | iPhone algemeen | 3 | 06-10-09 01:56 |
Is onbeperkt wel onbeperkt? | Timmeh_ | Odido (T-Mobile) | 10 | 04-12-08 00:31 |
ZiPhone Jailbrake duurde langer dan 5 minuten.... | bwesseli | Unlock [archief] | 1 | 29-05-08 18:40 |
|
|