OS X Wallpaper Pack nullriver ? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hellow, Kwam bij de source Big Boss Aplications en zag daar bij wallpapers het OS X Wallpaper Pack staan van nullriver . Heb deze geinstalleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
OS X Wallpaper Pack nullriver ?
Hellow,
Kwam bij de source Big Boss Aplications en zag daar bij wallpapers het OS X Wallpaper Pack staan van nullriver. Heb deze geinstalleerd maar ik kan nergens deze wallpapers vinden op me Iphone ? Staan deze ergens verborgen of moet er iets speciaal gebeuren. Alvast Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Same problem here...
|
|
||||
|
||||
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om hier even te helpen ? Anders moet ik dat wallpaper pack terug vewijderen maar.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook het zelfde probleem onder 1.1.3
|
|
|||
|
|||
De Summerboard fix installeren ?
In firmware 1.1.3 en 1.1.4 zijn de paden naar de themes en wallpapers aangepast. Er is hier een fix voor. Weet even niet meer welke repo je ervoor moet gebruiken. EDIT: BigBoss Repo |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat je deze wallpapers gewoon kon zien bij je andere achtergronden ? Dus wallpapers en themas voor Summerboard staan in andere mappen ? En kan ik met Iphone Browser (WIndows) makkelijk mijn thema's kopieren of zijn er betere oplossingen ? Alvast Thnx
Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 18-03-08 om 09:51. |
|
|||
|
|||
Bij mij werden ze pas zichtbaar na een restart van de iPhone.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ook na herstart een no-go
|
|
|||
|
|||
ze horen toch gewoon bij Settings->Wallpapers->Wallpaper te staan?
k had ze ook en ze kwamen er gewoon bij.... |
|
|||
|
|||
Same here, versie fw 114 na herstart niet bij wallpapers, ik ga die fix wel even zoeken...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Solar Power Pack [aldi] | lactoperoxidase | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 10-07-09 15:41 |
Storm Power Pack | montesqieu | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-12-08 16:08 |
iPhysics Level Pack ?? | Lorsk8 | Jailbreak apps en thema's | 20 | 25-06-08 11:17 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
pack francais frenchiphone | mrgoolie | iPhone algemeen | 12 | 06-12-07 21:52 |
|
|