pack francais frenchiphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, al gezien dat het nederlands ook in het pack francais zit als je rep.frenchiphone.com als sources toevoegt bij installer? wou dit ff meedelen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pack francais frenchiphone
hi,
al gezien dat het nederlands ook in het pack francais zit als je rep.frenchiphone.com als sources toevoegt bij installer? wou dit ff meedelen dat dit wel heel handig is. heeft dit iemadn al getest op de 1.1.2? ik verschoot wel dat nederlands ( en zovele andere talen) er inzit. ik dacht alleen frans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
werkt niet op 1.1.2 loopt alles in de soep
|
|
|||
|
|||
damn das jammer
|
|
||||
|
||||
maar hebben jullie ff geluk dat je ome sjowol hebt!
ifoneguide heeft tegenwoordig een repository en daar heb ik een nl taalpakket install voor 1.1.2 gemaakt.. voeg de volgende source toe aan installer: http://ifoneguide.nl/repo dan ff refreshen tot er nietmeer unknown source staat en dan naar install -> iFoneguide Apps daar vind je NL Taalpakket voor FW 1.1.2 have fun!
|
|||
|
|||
Dit is echt ideaal (en geniaal) Sjowol! Het kostte me 45 minuten om het met de hand te doen!
|
|
|||
|
|||
zal het testen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
super gewoon!
dus voor de 1.1.1 frenchiphone toeveoge voor de 1.1.2 deze rep toeveogen! bedankt hiervoor! |
|
||||
|
||||
@ Fresh en Sjowol: Misschien beter als jullie je eigen site ook aanpassen. Daar staat nog dat je via rep.frenchiphone.com moet werken om Anysim 1.2 erop te krijgen.
Maar kan nu ook via jullie eigen source
|
|||
|
|||
Wat veranderd er door dit te installe????
Ook nederlands menu of niet..?? |
|
|||
|
|||
jep nederlands menu!
geen woordenboek alleen het menu |
|
|||
|
|||
Het werkt bij mij ook in alle menu's. Vreemd genoeg blijft in sms gewoon "send" staan. Is daar een ander pakket voor??
|
|
||||
|
||||
ik heb gewoon de bestanden van de wiki gebruikt (en dus niet zelf vertaald) maar idd als ik in de sms.app plist kijk zie ik nog een hoop engels ik durf het zelf nog nietzo aan te passen aar zal het er ieg ff met mwagena over hebben
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Solar Power Pack [aldi] | lactoperoxidase | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 10-07-09 15:41 |
Storm Power Pack | montesqieu | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-12-08 16:08 |
iPhysics Level Pack ?? | Lorsk8 | Jailbreak apps en thema's | 20 | 25-06-08 11:17 |
Vraag over de Iphone batterij pack | PauluS87 | iPhone algemeen | 6 | 27-04-08 16:14 |
OS X Wallpaper Pack nullriver ? | Undertaxxx | Ringtones en Wallpapers | 10 | 20-03-08 17:44 |
|
|