Custom ringtones discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone waar ik vroeger via ibricker custom ringtones kon opzetten.Nu heb ik mijn laptop geformateerd en er opnieuw ibricker opgezet,maar ibricker ziet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Custom ringtones
Ik heb een Iphone waar ik vroeger via ibricker custom ringtones kon opzetten.Nu heb ik mijn laptop geformateerd en er opnieuw ibricker opgezet,maar ibricker ziet blijkbaar de iphone niet.Iemand een idee waar het mis gaat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand???Kan het zijn dat er een nieuwe versie van Ibricker is?Ik heb er nu 0.91 op staan,maar zal wsl de unlock met een ander gedaan hebben.
|
|
|||
|
|||
Welke fw heb je iphone? ziet itunes wel je iphone? Zoek trouwens iphone ringtonemaker werkt perfect met mijn 1.1.4 iphone
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zoek eens op ringtones?
Je kan in itunes makkelijk stukjes van 20 seconden converteren. |
|
||||
|
||||
firmware 1.0.2 ? had k toch al na 1.1.2 gebracht.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je nummers die je erop hebt gezet met Iphone ringtonemaker weer verwijderen ?
uote=adoruler;81551]Welke fw heb je iphone? ziet itunes wel je iphone? Zoek trouwens iphone ringtonemaker werkt perfect met mijn 1.1.4 iphone[/quote] |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over | Northsider | Ringtones en Wallpapers | 2 | 30-01-10 21:22 |
custom ringtones 1.1.3 | iFlone | Ringtones en Wallpapers | 8 | 17-04-08 20:17 |
(1.1.3.-3 DEV) custom ringtones doen het niet | rocksnor | Ringtones en Wallpapers | 1 | 07-02-08 23:13 |
Garageband 4.1.1 - gratis custom ringtones | mjay | Ringtones en Wallpapers | 1 | 15-12-07 20:25 |
|
|