Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik custom ringtones naar de iPhone wil zetten, kan ik in iTunes gewoon meerdere ringtones in de map kwijt en synchroniseren. Ga ik echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over
Wanneer ik custom ringtones naar de iPhone wil zetten, kan ik in iTunes gewoon meerdere ringtones in de map kwijt en synchroniseren. Ga ik echter kijken op de iPhone dan staat daar maar 1 custom ringtone.
Herkent iemand dit probleem en / of weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb wel een progje op de iPhone staan waarmee ik zelf ringtones kan converteren, maar het zou wel prettig zijn als dit ook gewoon werkt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ringtones
|
|||
|
|||
Hier exact hetzelfde probleem.
Ik kan maar 1 ringtone naar de iPhone overzetten, meer niet. Heb al handmatig gedaan en alle andere opties. Ik zoek me ook gek op het forum hier maar inv nergens de echt oplossing. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
Windows: Waarom wist iTunes alles bij toevoegen ringtone? | metalmakker | iTunes | 0 | 09-11-09 23:16 |
iPhone: 2G Iphone geupgrade naar 3.1.2 maar 1604 fout bij reset custom firmware | hazu123 | Jailbreak | 5 | 05-11-09 11:21 |
Ringtones naar Iphone overzetten lukt niet?? | Timbaland | Ringtones en Wallpapers | 9 | 26-09-09 11:29 |
Custom ringtone 1.1.4 | Nego | Ringtones en Wallpapers | 8 | 13-05-08 15:47 |
|
|