//

Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over

Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik custom ringtones naar de iPhone wil zetten, kan ik in iTunes gewoon meerdere ringtones in de map kwijt en synchroniseren. Ga ik echter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-09, 16:01
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over

Wanneer ik custom ringtones naar de iPhone wil zetten, kan ik in iTunes gewoon meerdere ringtones in de map kwijt en synchroniseren. Ga ik echter kijken op de iPhone dan staat daar maar 1 custom ringtone.

Herkent iemand dit probleem en / of weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb wel een progje op de iPhone staan waarmee ik zelf ringtones kan converteren, maar het zou wel prettig zijn als dit ook gewoon werkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-09, 16:18
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst naar Ringtones
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #3  
Oud 30-01-10, 21:22
Dees68 Dees68 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Hier exact hetzelfde probleem.

Ik kan maar 1 ringtone naar de iPhone overzetten, meer niet. Heb al handmatig gedaan en alle andere opties. Ik zoek me ook gek op het forum hier maar inv nergens de echt oplossing.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac RVaarkamp iTunes 3 24-10-10 21:35
Windows: Waarom wist iTunes alles bij toevoegen ringtone? metalmakker iTunes 0 09-11-09 23:16
iPhone: 2G Iphone geupgrade naar 3.1.2 maar 1604 fout bij reset custom firmware hazu123 Jailbreak 5 05-11-09 11:21
Ringtones naar Iphone overzetten lukt niet?? Timbaland Ringtones en Wallpapers 9 26-09-09 11:29
Custom ringtone 1.1.4 Nego Ringtones en Wallpapers 8 13-05-08 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:42.