Waarom wist iTunes alles bij toevoegen ringtone? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ringtone toegevoegd (mp3 omzetten naar aac, rename naar m4r en dan via Bibliotheek toevoegen), maar nu heeft dit vage programma alle muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom wist iTunes alles bij toevoegen ringtone?
Ik heb een ringtone toegevoegd (mp3 omzetten naar aac, rename naar m4r en dan via Bibliotheek toevoegen), maar nu heeft dit vage programma alle muziek uit mijn iPhone verwijderd! Hetzelfde deed ie ook al eens met al mijn contacten. Waarom is dat toch? Hoezo moet alle muziek er uit als je 1 ringtone toevoegt? Hij waarschuwt hier ook voor, dus er moet een reden voor zijn.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom in iTunes bij capaciteit 3.8GB aan apps terwijl dit opgeteld veel minder is? | twslacker | iPhone Apps | 2 | 03-04-11 22:08 |
Ringtone snel aan meerdere contacten toevoegen | Maxwell1 | Desktop-applicaties | 1 | 21-11-10 04:24 |
SMS ringtone toevoegen Iphone 3G | Franca | Ringtones en Wallpapers | 13 | 08-08-10 22:28 |
Eigen muziek als ringtone toevoegen! | Dien | Muziek, foto & video | 18 | 19-06-10 18:10 |
Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over | Northsider | Ringtones en Wallpapers | 2 | 30-01-10 21:22 |
|
|