Probleem met mijn Iphone scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet geen raad meer dus dacht misschien zijn er hier wel die weten wat ik moet doen. Op mijn Iphone heb ik 1 rij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met mijn Iphone scherm
Ik weet geen raad meer dus dacht misschien zijn er hier wel die weten wat ik moet doen. Op mijn Iphone heb ik 1 rij apps (de rij waar standaard youtube en het weer enz staat) werkt niet meer. Ik kan dus niet meer op youtube enz. klikken. Weet iemand wat het kan zijn? Ik ben in het bezit van een Iphone 1G 3.1 jailbreak.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn firmware geupdate als je dat bedoelt met restore.
|
|
|||
|
|||
Ga maar uit van een hardware defect inderdaad, bekend probleem bij de iPhone touchscreens.
|
|
|||
|
|||
Dat is wel geen fijn nieuws natuurlijk. Dat gaat mij geld kosten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Probleem met mijn iPhone | Ernesta | Unlock | 0 | 25-08-10 02:26 |
Probleem Met mijn iphone 3gs | ExpiredStefan | iPhone algemeen | 8 | 09-04-10 10:34 |
probleem met mijn Iphone unlocken | Devillien | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-03-10 11:38 |
Probleem met mijn ringtones | nito | Ringtones en Wallpapers | 3 | 17-03-08 20:00 |
probleem met mijn iphone OTB 1.1.2 | frederikbove | Archief | 0 | 27-01-08 15:43 |
|
|